کد خبر: ۲۱۲۱۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: اگر تيم پارسال بوديم و از ما انتقاد مي‌شد ناراحت نمي‌شديم.

 

حنيف عمران‌زاده که به همراه امير قلعه‌نويي به نشست خبري قبل از ديدار با الجزيره رفته بود در ابتداي صحبت‌هاي خود در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر اينکه چرا استقلال در دو بازي گذشته خود شکست خورد، گفت: در ابتدا مي‌خواهم در مورد بازي فردا صحبت کنم. ما دو باز را باخته‌ايم در حالي که بايد بدبينانه 4 امتياز مي‌گرفتيم يا حداقل در بازي گذشته مساوي مي‌کرديم اما از 7- 8 موقعيت خود در بازي‌ها استفاده نکرديم. اميدوارم فردا با حمايت تماشاگرانمان از امتياز ميزباني استفاده کرده و برنده از زمين خارج شويم.

به نقل از فارس، وي افزود: متأسفانه در اين چند روز انتقادها از ما خيلي زياد شد در حالي که بي‌انصافي بود مثلا از مهدي رحمتي که اين همه براي استقلال و تيم ملي زحمت کشيده و آن همه پنالتي مهار کرده انتقاد کردند در حالي که او خيلي به ما کمک کرده است. اگر تيم پارسال بوديم و از ما انتقاد مي‌شد، ناراحت نمي‌شديم اما بازيکنان بزرگي در خط وسط ما مثل منتظري، جباري، نکونام و مجيدي از استقلال جدا شدند.

وي افزود: ما سر تمرين که هستيم با هم حرف مي‌زنيم و شوخي مي‌کنيم. در اين مدت به هم مي‌گفتيم هاشم آمد، خسرو مصدوم شد و يا اينکه خسرو آمد بيک زاده مصدوم شد. امسال سختي زياد کشيديم و پارسال چهارم شديم اما امير قلعه‌نويي خودش را ثابت کرده و با سپاهان آنگونه نتيجه گرفته و با استقلال هم که چهارم آسيا شده است. نمي‌دانم چرا از ما انتقاد مي‌کنند اما تنها دلخوشي ما هواداران هستند و اميدوارم فردا به آنها عيدي بدهيم. متأسفانه برخي از پيشکسوتان ما انتقاداتي مي‌کنند که آنها را قبول ندارم در حالي که اي کاش بازي‌هاي پارسال و امسال را با شرايطمان قياس مي‌کردند.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا قبول داريد تماشاگران نگران نتايج تيم هستند، گفت: آنها حق دارند ولي ما آنها را به عنوان يار دوازدهم مي‌شناسيم. از تماشاگرانمان گله دارم چون امسال کمک‌مان نکردند. سال گذشته در بازي اولمان مقابل العين 75 هزار نفر به ورزشگاه آمد اما امسال در يک بازي به زور 18 هزار نفر شدند. خواهش من از آنها اين است که با وجود آنکه امسال در حق تيم ما بسيار اجحاف شد اما تا دقيقه 90 ما را تشويق کنند تا ما هم عيدي خوبي به آنها بدهيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها