کد خبر: ۲۱۲۱۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي آبي پوشان پايتخت قبل از ديدار حساس برابر الجزيره از هواداران تيمش خواست تا ورزشگاه را پر کنند. او معتقد است که هدف منتقدان از حمله به مهدي رحمتي زدن اوست. قلعه نويي مي‌گويد بعضي از بازيکنان استقلال در زمين حضور دارند، اما کارايي لازم را ندارند.

 

استقلال در آخرين بازي دور رفت ليگ قهرمانان آسيا سه‌شنبه در ورزشگاه آزادي از الجزيره امارات پذيرايي مي‌کند.

امير قلعه‌نويي، سرمربي آبي پوشان پايتخت درباره موضوعات مختلفي صحبت کرد. او با اشاره به اينکه عده‌اي به تمرينات پشت درهاي بسته اعتقاد دارند اما او با اين نظر مخالف است گفت: من اعتقاد ندارم که تمرين بايد بسته برگزار شود و اجازه حضور رسانه‌ها داده نشود، چرا که اگر تيمي قدرتمند باشد حرف خود را در زمين مي‌زند. من حتي قبل از داربي هم اجازه دادم که رسانه‌ها بيايند و تمرين به صورت باز برگزار شود.

سرمربي استقلال در پاسخ به سوالي درباره ديدار تيمش با الجزيره و اينکه اين بازي شايد آخرين شانس تيمش در اين رقابت‌ها باشد اظهار کرد: اگر در اين ديدار نتيجه‌ نگيريم شرايط بسيار سخت خواهد شد. بازي برابر الجزيره براي استقلال بازي بسيار حساسي است. در صورت پيروز نشدن شانس ما کمرنگ مي‌شود. البته نبايد فراموش کنيم که ديدارهاي برگشت هم از جمله ديدار حساس برابر الشباب و الجزيره براي ما از اهميت بسيار زيادي برخوردار است، چرا که اين بازي در زمين حريف برگزار مي‌شود. بازي سه‌شنبه براي ما بسيار مهم است. اگر نتوانيم در اين ديدار به پيروزي برسيم، خيلي از اميدهايمان را از دست مي‌دهيم.

او در ادامه با اشاره به نقش هواداران در اين ديدار گفت: انتظار دارم که تماشاگران ما در اين ديدار ورزشگاه را پر کنند، اما نبايد رفتاري انجام دهيم تا بهانه به دست AFC دهيم. از تماشاگران خواهش مي‌کنم که از پرتاب هر گونه مواد محترقه خودداري کنند، چرا که AFC روي اين موضوعات حساس است و ما را با جريمه مواجه مي‌کند. از هواداران پرشورمان مي‌خواهم که ورزشگاه را پر کنند. شما در نظر بگيريد تيمي همچون منچستريونايتد با وجود اين که در فصل جاري نتايج بسيار ضعيفي را کسب کرده است، اما در ديدار يکشنبه شب اين تيم برابر ليورپول ورزشگاه پر از تماشاگر شده بود. از تماشاگران مي‌خواهم رفتار خوبي داشته باشند و ايراني‌ بودنشان را در ديدار سه شنبه ثابت کنند.

قلعه‌نويي در بخشي از صحبت‌هايش درباره مصدومان استقلال اظهار کرد: قبل از هر چيزي مي‌خواهم تشکر ويژه‌اي از کادر پزشکي استقلال داشته باشم. آنها امسال تلاش زيادي داشتند، چرا که ما بازيکنان مصدوم زيادي داشتيم. سياوش اکبرپور به ديدار سه شنبه نمي‌رسد. درباره آرش برهاني هم بايد بگويم که او به من گفت شب حالش خوب بوده، اما صبح که از خواب بيدار شد پايش دچار مشکل شده است، ديروز او در تمرين تيم حضور داشت و شرايطش خوب بود. يکي ديگر از بازيکنان مصدوم ما امير حسين صادقي است، اما به احتمال زياد او به ديدار سه شنبه مي‌رسد. البته قرار است با هاشميان – رييس کميته‌ پزشکي فدراسيون گفت و گويي داشته باشم. چرا که قرار است اميرحسين صادقي در اين ديدار با ماسک مخصوصي به ميدان برود. من بايد تشکر ويژه‌اي از صادقي داشته باشم. من هر جا که لازم باشد به بازيکنان تشر مي‌زنم و هر وقت که لازم باشد از آنها ستايش مي‌کنم. الان بايد به ستايش از صادقي بپردازم. او با وجود اين که در ديدار برابر ملوان آسيب ديده بود، اما براي استقلال بازي کرد. همه ديديد که او در ديدار برابر الريان هم با وجود آسيب ديدگي‌ از ناحيه بيني به بازي ادامه داد. از تمام بازيکنان استقلال تشکر مي‌کنم، اما بايد تشکر ويژه‌اي از صادقي داشته باشم.

سرمربي استقلال در پاسخ به سوالي درباره هجمه ايجاد شده عليه مهدي رحمتي پس از اشتباهش در بازي با الريان بيان کرد: بعد از آن گلي که رحمتي خورد، خيلي به رحمتي حمله کردند و به انتقاد از او پرداختند. هدف آنها زدن قلعه‌نويي است. آنها از من انتقاد کنند نه از رحمتي. از اين افراد مي‌خواهم که برخورد تندي با بازيکنان استقلال نداشته باشند. به هر حال رحمتي خودش را شايسته پوشيدن پيراهن تيم ملي مي‌داند. اين برخوردهاي تند درست نيست. متاسفانه چند وقتي است که اخلاق و رفتار ايراني را نمي‌بينيم. از منتقدان مي‌خواهم که با بازيکنانمان برخورد تند نداشته باشند. مقصر شکست‌ها و نتايج بد استقلال امير قلعه‌نويي است و نه بازيکنان . من مسئوليت شکست‌ها را بر عهده مي‌گيرم.

سرمربي آبي پوشان در مقايسه شرايط کنوني استقلال با شرايط گذشته اين تيم گفت: قبلا استقلال با وجود مهره‌هاي شاخصي همچون جاسم کرار، مجتبي جباري و فرهاد مجيدي سوم شد. اما در حال حاضر با وجود اين که بازيکنان بزرگ خود را از دست داده‌ايم، اما شرايطمان در جدول رده‌بندي خوب است. من معتقدم که خريدهاي اين فصل استقلال خوب بوده‌اند ، اما هنوز جا نيفتاده‌اند. بايد اين نکته را بگويم که جمشيديان، آندو، بيگ زاده و خسرو حيدري چهار بازيکني هستند که در زمين هستند، اما کارايي لازم را ندارند.

قلعه‌نويي در پايان سخنان خود درباره اين سوال که آيا تعويض مبعلي تاکتيکي بوده است يا به خاطر شرايط بدني او اين بازيکن در اواسط بازي تعويض شده است افزود: مبعلي در ديدار نخست مصدوم شد و او را از بازي تعويض کرديم. تعويض مبعلي در ديدار دوم هم تاکتيکي بود و اصلا به ضعف بدني او بر نمي‌گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها