کد خبر: ۲۱۲۱۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
از ديد سايت فيفا استقلال محکوم به کسب برد مقابل الجزيره امارات است همچنين فولاد، سپاهان و تراکتورسازي تدارک پيروزي مقابل حريفان را مي‌بينند.

 

سايت فدراسيون جهاني فوتبال در گزارشي به بازي‌هاي که در دور سوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا فردا و پس فردا انجام مي‌شود، پرداخته است.

اين پايگاه خبري در مورد بازي فردا استقلال با الجزيره امارات در ورزشگاه آزادي نوشت: تيم استقلال ايران که بدون امتياز است در گروه نخست مجبور و محکوم به کسب برد مقابل الجزيره است. در شرايطي که به نظر قلعه نويي و تيمش براي دسترسي به اين هدف مصمم هستند، والتر زنگا و مردانش اميدوار به حفظ روند درخشش 4 بازي اخير خود در اين پيکار هستند.

گروه دوم جايي که فولاد خوزستان و بنيادکار ازبکستان با يکديگر رقابت مي‌کنند،‌نيز مورد توجه اين رسانه قرارگرفته و اين پيکار اين دو تيم به عنوان نبردي که در آن فولاد صدرنشين توسط بنيادکار محک مي‌خورد سخن به ميان آمده است.

به باور گزارشگر اين سايت،‌تراکتورسازي اميد زيادي به حضور کريم انصاري فرد در ديدار با العين دارد که با بهره‌گيري از قابليت هاي اين بازيکن ملي‌پوش در زمين العين برنده شود.

اين رسانه مجازي همچنين وضعيت سپاهان را پس از برتري مقابل الهلال عربستان،‌ تحول يافته ديده و عنوان کرده تيم اصفهاني در تدارک غلبه بر الاهلي در بازي خانگي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها