کد خبر: ۲۱۲۱۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي شياطين سرخ از شکست برابر ليورپول احساس نااميدي مي کند. او اعتراف کرد که شاگردانش در اين ديدار خوب نبودند.

 

منچستريونايتد در هفته‌ سي‌ام ليگ جزيره متحمل شکست تلخي شد و با سه گل برابر ليورپول دشمن هميشگي خود تن به شکست داد تا نتايج بد اين تيم با ديويد مويس ادامه يابد.

مويس که فصل بدي را با شياطين سرخ پشت سر مي‌گذارد، پس از پايان بازي در گفت و گو با تلويزيون باشگاه منچستر گفت: همه احساس نااميدي مي‌کنند. متاسفانه در ديدار امشب بازي خوبي را به نمايش نگذاشتيم و سه بار دروازه ما باز شد.

در اين ديدار داور سه بار به سود ليورپول پنالتي گرفت. دو بار آنها به گل تبديل شد. مويس درباره عملکرد داوري در اين ديدار گفت: بعضي از ضربات پنالتي درست بودند و بعضي هم اشتباه . ما در نيمه اول بازي خوبي را به نمايش نگذاشتيم. با اين حال شايسته شکست در اين نيمه نبوديم. مي‌توانستيم در نيمه دوم بازي را جبران کنيم، اما حتي فرصت نشستن بر روي نيمکت را نيافتيم که داور پنالتي دوم را به سود ليورپول گرفت.

مويس ادامه داد: هر چند برابر ليورپول با دو گل عقب افتاديم، اما مي‌توانستيم دوباره به بازي برگرديم. يکي، دو بار دروازه‌ ليورپول را تهديد کرديم، اما گرفتن پنالتي سوم و اخراج ويديچ همه چيز را به هم ريخت. بدترين چيز در اين شرايط 10 نفره شدن تيم بود. هر چند جرارد پنالتي سوم را از دست داد، اما ما ديگر نمي‌توانستيم کاري کنيم، چرا که 10 نفره شده بوديم. روز نااميد کننده‌اي را پشت سر گذاشتيم. وقتي عملکرد بد بازيکنان را مي‌ديدم احساس نااميدي مي‌کردم. ما در اين ديدار تنها نيم ساعت خوب بوديم.

سرمربي شياطين سرخ در ادامه سخنان خود به ستايش از حاضران در اولدترافورد پرداخت و گفت: بايد از تماشاگران تشکر کنم. آنها بي‌نظير بودند‌. تماشاگران با وجود اين که بازي را واگذار کرده بوديم ، اما هم‌چنان به تشويق خود ادامه دادند.

منچستريونايتد در دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در اولدترافورد از المپياکوس پذيرايي مي‌کند. اين ديدار در حالي برگزار مي‌شود که شاگردان مويس در ديدار رفت با دو گل تن به شکست دادند و براي صعود بايد بيشتر از دو گل به حريف يوناني خود بزند. مويس گفت: اگر تماشاگران همچون ديدار امشب از ما حمايت کنند مي‌توانيم حريف خود را شکست دهيم. همه بازيکنان به خوبي از اهميت اين ديدار با خبر هستند. ديدار سختي پيش‌رو داريم، اميدوارم که بتوانيم در اين ديدار به پيروزي برسيم و به ديدار بعد صعود کنيم.

منچستريونايتد با اين شکست 48 امتيازي باقي ماند و به رده هشتم جدول رده‌بندي سقوط کرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها