کد خبر: ۲۱۱۹۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي رئال‌مادريد با خوشحالي از کسب پيروزي برابر مالاگا مي‌گويد تيمش آماده بازي در ال‌کلاسيکو است.
رئال‌مادريد در هفته‌ بيست‌وهشتم ليگا توانست در زمين مالاگا با يک گل به پيروزي برسد تا موقعيت خود را در صدر جدول رده‌بندي تثبيت کند.

کارلو آنچلوتي، سرمربي رئال مادريد پس از پيروزي برابر مالاگا گفت: بازي بسيار سختي داشتيم. مالاگا در زمين خود تيم خوبي است و ما را تحت فشار قرار داد. در نيمه دوم فرصت‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم، اما ما با بدشانسي نتوانستيم گلزني کنيم. اين باعث شد تا در دقيقه‌ پاياني مسابقه براي حفظ پيروزي تلاش زيادي کنيم. از قبل مي دانستيم که پيروزي در اين ديدار تا چه اندازه براي تيم ما مهم است. خوشحالم که به هدفمان رسيديم و هيچ شانسي براي گلزني به مالاگا نداديم. از اين نتيجه‌ راضي هستم، زيرا پيروزي مهمي براي ما محسوب مي‌شد. قرار نيست در هر بازي دو ، سه گل به حريف بزنيم. بعضي مواقع بايد از کسب پيروزي حتي با يک گل خوشحال بود.

سرمربي رئال مادريد در پاسخ به اين سوال که آيا اين بازي بدترين فصل رئال مادريد بود يا خير؟ گفت: به هيچ وجه اين بازي بدترين بازي ما نبود. درست است که بر خلاف بازي‌هاي گذشته خيلي نمايش شاخصي نداشتيم، اما نبايد فراموش کنيم که تيم ما در نيمه دوم فرصت‌هاي زيادي براي گلزني داشت.

آنچلوتي در ادامه درباره عملکرد هافبک‌هاي تيمش گفت: ايسکو در سمت چپ عملکرد خيلي خوبي داشت و از بازي او راضي هستم. او بازيکني است که قابليت بازي در نقاط مختلف زمين را دارد. حضور دي‌ماريا نيز باعث مي‌شود تا تيم ما تعادل پيدا کند.

رئال مادريد هفته‌ آينده در ورزشگاه سانتياگو برنابئو در ديداري حساس برابر بارسلونا به ميدان خواهد رفت.

سرمربي ايتاليايي ر‌ئال مادر‌يد در پايان درباره بازي با بارسلونا در هفته‌ آينده گفت: انگيزه خوبي براي بازي هفته‌ آينده برابر بارسلونا داريم و کاملا براي آن ديدار آماده هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها