کد خبر: ۲۱۱۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۰۴ مهر ۱۳۹۰
روزنامه‌ عبری زبان معاریو از ارتباط تونی بلر با یکی از ثروتمندترین زنان سرزمین‌های اشغالی پرده برداشت و در نامه‌ای سرگشاده این موضوع را به همسر نخست‌وزیر اسبق انگلیس اعلام کرد!

روزنامه‌ عبری زبان معاریو از ارتباط تونی بلر با یکی از ثروتمندترین زنان سرزمین‌های اشغالی پرده برداشت و در نامه‌ای سرگشاده این موضوع را به همسر نخست‌وزیر اسبق انگلیس اعلام کرد!

به گزارش 598 به نقل از ایسنا، خانم "اوفرا استراوس" ‌٥١ ساله که سال گذشته از همسر دوم خود جدا شد، رئیس یک کمپانی تولید مواد غذایی با سرمایه‌ای بالغ بر ‌٣/١ میلیارد پوند است.

حالا روزنامه معاریو نوشته که "تونی بلر"، نخست‌وزیر اسبق انگلیس و رییس کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه، رابطه و دوستی نزدیک خود را با این زن ثروتمند و بحث‌برانگیز افزایش داده است.

ارتباط این زن با بلر نقل محافل رسانه‌ای در سرزمین‌های اشغالی شده و این رسانه‌ها به صورت بارز اعلام کرده‌اند این دو با یکدیگر روابط عاشقانه داشته‌اند.

این همان موضوعی است که سخنگوی این زن ثروتمند آن را با عصبانیت رد کرده است. در حالی که بلر نیز به صورت قاطع هرگونه ارتباط با این زن را منکر می‌شود.

بلر به عنوان سفیر صلح کمیته چهارجانبه در خاورمیانه به صورت مکرر و دائم به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند.

کار به جایی کشیده که ارتباط نزدیک میان خانم استراوس و بلر باعث شده تا روزنامه عبری زبان "معاریو"، نامه سرگشاده‌ای را به "شری"، همسر تونی بلر بنویسد و در آن عنوان کند که شاید همسر بلر بخواهد در این زمینه شفاف‌سازی کند!

در این نامه آمده است: برای اطلاع خانم بلر! تونی بلر، با خودرویی که کمیته چهار جانبه در اختیارش قرار داده بود به خانه اوفرا که توسط شدیدترین اقدامات امنیتی محافظت می‌شود، رفته است. احتمالا این دیدار یک توطئه جنسی بوده است. بنابراین ما این موضوع را به شما بازگو می‌کنیم تا خودتان شخصا مسئولیت آن را برعهده بگیرید.

در همین حال "رانی راهاو"، سخنگوی اوفرا، هرگونه ارتباط میان استراوس و تونی بلر را مضحک خوانده و اعلام کرد که هرگز چنین پرسش وقیحانه‌ای از وی نشده بود.

سخنگوی استراوس افزود، اوفرا که ثروتمندترین زن در سرزمین‌های اشغالی است، دوست نزدیک تونی بلر و همسرش "شری" است.

این در حالی است که نامه سرگشاده به همسر بلر تنها گمانه‌زنی منتشرشده در روزنامه معاریو نبود.

روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس نیز نوشت، دوستی با خانم استراوس در سرزمین‌های اشغالی از لحاظ سیاسی بحث برانگیز است.

خانم استراوس تنها زن ثروتمند اسرائیلی نیست که تونی بلر تلاش کرده تا با او دوست شود و ارتباط برقرار کند. براساس گزارش‌های مطبوعاتی، نخست‌وزیر اسبق انگلیس و سفیر کمیته چهارجانبه در صلح خاورمیانه تلاش کرده تا "شاری آریسون" میلیاردر اسرائیلی و مالک بانک "هاپ اوآلیم" را برای دوستی و ارتباط متقاعد کند.

این در حالی است که سخنگوی این زن از دادن اطلاعات در این‌باره که آیا وی و تونی بلر با یکدیگر در ارتباط هستند یا خیر خودداری کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها