کد خبر: ۲۱۱۸۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي منچسترسيتي تيمش را شايسته پيروزي برابر هال‌سيتي دانست. او پس از پايان بازي به ستايش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

 

منچسترسيتي در هفته‌ سي‌ام رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با دو گل ميزبانش هال‌سيتي را از پيش‌رو برداشت تا با 60 امتياز به رده دوم جدول رده‌بندي صعود کند. البته شاگردان پيگريني سه بازي عقب افتاده دارند که در صورت پيروزي در آنها جاي چلسي را در صدر خواهند گرفت.

پيگريني، سرمربي منچسترسيتي پس از پايان بازي به ستايش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شايسته پيروزي در اين ديدار دانست. او پس از پايان بازي گفت: هفته‌ سختي را پشت سر گذاشتيم؛ چرا که برابر بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا تن به شکست داديم و حذف شديم. همچنان که در جام حذفي انگليس هم مقابل ويگان ناکام بوديم و از دور رقابت‌ها کنار رفتيم. با اين حال در ديدار برابر هال‌سيتي واکنش خوبي داشتيم و سه امتياز را به دست آورديم.

پيگريني افزود: به پيروزي در اين ديدار نياز داشتيم. در همان ابتداي بازي با اخراج کمپاني 10 نفره شديم اما خوشبختانه توانستيم بازي را اداره کنيم و سه امتياز حساس اين ديدار را به دست آوريم. بازي بسيار سختي براي ما بود اما هم در دقايقي که توپ را در اختيار داشتيم و هم در دقايقي که توپ در اختيار حريف بود خوب ظاهر شديم. تمرکز بسيار بالايي داشتيم. سه فرصت بسيار خوب براي ما در اين ديدار به وجود آمد که بازيکنان با نهايت حرفه‌اي‌گري از آنها دو گل ساختند. از اين پيروزي و کسب سه امتياز بسيار خوشحال هستم. بازي‌هاي حساس زيادي پيش‌رو داريم. براي پيروزي بايد با نهايت انگيزه و تمرکز به ميدان برويم.

ونسان کمپاني، کاپيتان منچسترسيتي در اين ديدار در دقيقه‌ 10 با کارت قرمز داور از بازي اخراج شد. پيگريني درباره اخراج اين بازيکن بلژيکي گفت: کمپاني مستحق اخراج نبود. نمي‌دانم چرا داور اين قدر سخت‌گيرانه با بازيکن ما برخورد مي‌کرد. اين در حالي بود که در صحنه‌هاي ديگر تصميمات عجيبي گرفت.

سرمربي شيليايي منچسترسيتي در پايان سخنان خود گفت: پيروزي در ديدار امشب براي ما بسيار مهم بود. تلاش مي‌کنيم تا در ديدارهاي آينده هم با همين روحيه برابر حريفان خود به ميدان برويم. الان با سه بازي عقب افتاده قرار داريم. به همين خاطر چاره اي جز پيروزي در اين ديدار نداشتيم. براي صدرنشيني بايد در هر سه ديدار عقب افتاده خود به پيروزي برسيم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها