کد خبر: ۲۱۱۸۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
شايد مصدوميت را بتوان تنها کابوس يک بازيکن فوتبال دانست،حتي از نيمکت نشيني و سکو نشيني هم بدتر است.مصدوميت هر از چند گاهي سراغ بازيکنان فوتبال را مي گيرد و اصلاً هم زمان و مکان نمي شناسد.

 

آرش افشين بازيکن خوب فولاد که فصل پر فراز و نشيبي داشت حالا در آستانه جام جهاني مصدوم شده است در همين رابطه با او حرف زديم.

آرش افشين مي گويد: اين هم بدشانسي من است آن هم دم جام جهاني ديگر تهه بدشانسي است. در تمرين بوديم که بازيکن به جاي توپ پاي مرا شوت کرد و نازک ني پاي راستم کمي ترک برداشته است.

مهاجم خوش فکر فولاد در ادامه مي گويد: فکر کنم تا 4هفته نتوانم بازي کنم شايد کمتر و شايد بيشتر اما همه چيز را به خدا واگذار کرده ام و اميدوار هستم که زودتر برگردم.قرار است از پاي مصد.ومم عکس بگيرم تا همه چيز به طور دقيق مشخص شود شايد پايم زودتر جوش خورد و زودتر برگشتم.

افشين در پايان مي گويد: تمام فکر و ذکرم حضور در جام جهاني و قهرماني با فولاد است حالا که چند هفته نيستم بايد فقط براي موفقيت تيمم دعا کنم اميدوارم مردم هم دعا کنند تا من زودتر برگردم. انسان به اميد زنده است و من تمام تلاشم را مي کنم تا در جام جهاني هم يکي از مسافران برزيل باشم و سعي مي کنم خودم را به بازي با استقلال يا تراکتور برسانم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها