کد خبر: ۲۱۱۸۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: حرف مديران باشگاه الهلال عربستان به ما برخورد هرچند آنها با حضور در ايران از ما عذرخواهي کردند و مي‌گفتند عليه ايران صحبتي بيان نکرديم.

 

مسعود تابش در مورد وضعيت سپاهان گفت: بازيکنان ما کاملا آماده هستند و اميدواريم در ديدار مقابل الاهلي امارات بتوانيم 3 امتياز را کسب کنيم و به وضعيت خوبي در جدول دست پيدا کنيم.

به گزارش فارس، وي در مورد پيروزي سپاهان مقابل الهلال عربستان در ديدار دوم ليگ قهرمانان آسيا عنوان کرد: بازي بسيار سختي با الهلال داشتيم. شرايط آب و هوايي که در روز مسابقه وجود داشت طي 30 سال گذشته در اصفهان بي‌سابقه بود. باران از شب گذشته اين بازي به طور مداوم مي‌باريد و ما 4 بار آب زمين را جمع کرديم و بيش از 3 بار خط‌کشي زمين را انجام داديم. ميزباني ما از نظر فني براي سپاهان تضعيف شد اما خدا را شکر بازيکنان غيرت به خرج دادند و با تلاشي که از خود ارائه دادند توانستيم نتيجه لازم را کسب کنيم.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به اين سؤال که آيا صحبت‌هاي مسئولان الهلال عربستان باعث نشد بازيکنان اين تيم انگيزه بيشتري در اين مسابقه پيدا کنند، عنوان کرد: حرف آن مسئول باشگاه الهلال عربستان به ما بر خورد. البته خود آقايان مي‌گفتند ما عليه ايران حرفي نزديم و عذرخواهي مي‌کردند. الهلال تنها 5 دقيقه در فرودگاه ايران معطل ماند و به سرعت از گيت ترخيص شدند. ما بر اساس فرهنگ ايراني و قوانين فيفا و AFC بهترين ميزباني را از حريف خود داشتيم حتي مسئولان الهلال از ما تشکر کردند.

وي با اشاره به اينکه سپاهان کار سختي مقابل الاهلي امارات در پيش دارد، عنوان کرد: کادر فني فيلم‌هاي بازي الاهلي امارات را به خوبي آناليز کرده و در جلسه فني نقاط قوت و ضعف حريف براي بازيکنان بيان مي‌شود. به کسب 3 امتياز اين بازي اميدوار هستيم اما بايد در اين ديدار تلاش زيادي انجام دهيم چرا که کار سختي داريم.

تابش در پاسخ به اين سؤال که هواداران سپاهان با توجه به بارش باران براي رسيدن به ورزشگاه فولادشهر که در 20 کيلومتري اصفهان قرار دارد سختي زيادي را تحمل کردند و اينکه آيا اميدي به اتمام ساخت ورزشگاه نقش جهان براي راحتي هواداران است، عنوان کرد: فکر نمي‌کنم ورزشگاه نقش جهان به اين زودي‌ها آماده شود. نقش جهان به تاريخ پيوسته و ما ديگر حرص آن را نمي‌خوريم.

سپاهان در سومين ديدار مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه به مصاف الاهلي امارات مي‌رود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها