کد خبر: ۲۱۱۸۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
پيشکسوت استقلال با ابراز خوش بيني از نتيجه ديدار تيمش و الجزيره مي‌گويد حضور هواداران در اين ديدار در بالا بردن روحيه تيمي آبي‌پوشان بسيار موثر است.

 

علي جباري در گفت‌وگو با ايسنا، درباره مصاف روز سه شنبه استقلال و الجزيره گفت: اوضاع استقلال در حال حاضر چندان خوب نيست اما من در صحبتي که با چند بازيکن تيم داشتم از روحيه بالاي آنها براي بازي با الجزيره اطلاع دارم و مي‌دانم که همگي آنها مصمم به جبران دو بازي گذشته هستند و با اراده‌اي که از آنها سراغ دارم مي‌دانم که تلاش مي‌کنند از تک تک فرصت‌هايشان به خوبي استفاده کنند و به پيروزي برسند. آنها در دو بازي قبلي بدشانسي آوردند و مي‌دانم که لياقت آنها بسيار بالاتر از وضعيت فعلي است. به پيروزي برابر الجزيره خوش‌بين هستم و اگر کمي بخت با ما يار باشد مي‌توانيم با هوشمندي کادرفني و تلاش بازيکنان، هواداران را شاد کنيم.

او با مهم شمردن نقش هواداران در اين ديدار افزود: به طور قطع هرچه تعداد هواداران در اين ديدار بيشتر باشد، روحيه تيم هم بالاتر مي‌رود. وقتي آنها حضوري پر رنگ داشته باشند، تيم با پشتوانه قوي‌تر به ميدان مي‌رود و به عبارت ديگر هواداران پشتوانه‌اي قوي در روز سه شنبه خواهند بود. هواداران استقلال شخصيت بزرگي دارند و مي‌توانند با پشتيباني قوي از تيم روحيه بازيکنان را بالاتر ببرند و اين با ارزش‌ترين چيزي است که مي‌تواند در آن بازي شکل بگيرد.

پيشکسوت استقلال اضافه کرد: نوار بدشانسي براي هر تيمي مي‌تواند رخ دهد و در بازي با الشباب و الريان اين نوار ادامه داشت اما من مطئنم که مي‌توانيم از اين نوار بدشانسي سه شنبه خلاص شويم. بازيکنان استقلال حرفه‌اي هستند و با روحيه‌اي بالا به مصاف الجزيره مي‌روند و شکست‌هاي قبلي در کار آنها تاثيري نمي‌گذارد و ان‌شاءالله با پيروزي در روز سه شنبه پايه حضورشان در مرحله بعدي را مي‌گذارند.

جباري در پايان و در پاسخ به سوالي درباره خصوصي شدن استقلال اظهار کرد: اگر باشگاه خصوصي شود و کار دست کاردان باشد يک اتفاق خوب رخ مي‌دهد اما اينکه قرار باشد با قوانين ناقص کار را به دست افراد ناکار آمد بدهند قطعا استقلال متضرر مي‌شود. من هميشه از فتح‌الله زاده حمايت کرده‌ام چون بسياري از پيشکسوتان از او راضي هستند. در مدتي که ايشان در استقلال بوده تيم را جمع و جور کرده و در نتيجه گيري هم موفق بوده. او زحمات زيادي براي استقلال کشيده و البته ضعف‌هايي هم داشته اما در مجموع عملکرد او در استقلال مثبت بوده و نبايد اين مسئله را فراموش کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها