کد خبر: ۲۱۱۸۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال صباي قم گفت:‌ ما فوتباليست ها مظلوم هستيم و نبايد به ما بيشتر از اين ظلم شود.

 

هادي شکوري درخصوص اردوي تيم فوتبال صبا در قم گفت: به خاطر شرايط بد مالي مجبور شديم در قم اردو برگزار کنيم چراکه زمين مناسبي در اختيار ما نبود اما تمرينات خوب بدنسازي را به صورت فشرده برگزار کرديم و بعد از آن به تهران آمديم.

به نقل از فارس، وي در مورد پرداخت 10 درصد از مبلغ قرارداد بازيکنان تيم فوتبال صبا ادامه داد: شما فکر مي‌کنيد 10 درصد قرارداد بازيکنان ما چقدر بوده؟ شايد 3 ميليون يا 5 ميليون! خود من تا همين لحظه که با شما صحبت مي‌کنم چک 10 درصدي‌ام پاس نشده است و از زماني که به صبا آمده‌ام فقط 3 ميليون و 200 هزار تومان از اين تيم پول گرفته‌ام که شايد اگر اين پول را هم نمي‌گرفتم بهتر بود و حداقل مي‌گفتم که براي صبا به اين تيم آمده‌ام!

بازيکن سابق تيم فوتبال پديده مشهد با بيان اينکه اگر از اين تيم جدا نمي‌شد برايش از نظر مالي بهتر بود اظهار داشت: به هر حال جدايي از پديده از نظر مالي براي من ضرر داشت اما چون مرفاوي از من خواست که به صبا بيايم چشم بسته و با مبلغ ناچيزي به اين تيم آمدم و اعتبار شخصي‌ام را براي صبا گذاشتم اما با بدقولي‌هايي مواجه شدم که به نظرم بايد فکر اساسي در اينباره کرد يا براي تيم بودجه خوبي در نظر بگيرند و يا تيم‌داري نکنند و تيم را به شهر ديگر واگذار نمايند چراکه اين موضوع براي خود مسئولان قم هم خوب است.

مدافع تيم فوتبال صباي قم در مورد سه بازي باقي‌مانده اين تيم در ليگ برتر تصريح کرد: وضعيت ما در حال حاضر بهتر از قبل شده اما دو بازي حساس با تيم‌هاي ذوب‌آهن و مس داريم که بايد حتما از اين بازي امتياز بگيريم چراکه اگر امتياز بدهيم کار براي ما خيلي سخت خواهد شد اما با اين همه همه‌چيز دست خودمان است.

شکوري درخصوص اينکه ناراحتي‌اش از مرفاوي رفع شده اظهار داشت: ما با هم مشکلي نداريم خود من به خاطر مرفاوي به قم آمدم در بازي با پرسپوليس هم عصبانيت کوچکي از او برايم به وجود آمد که البته رفع شد و موضوع خاصي هم نيست.

وي در پايان گفت: متاسفم براي فدراسيون فوتبالي که فقط زورش به بازيکنان مي‌رسد و طلب بازيکناني مثل من را از باشگاه‌هاي سابقشان نمي‌گيرد، ازطرف ديگر فشار ماليات بر فوتباليست‌ها تاسف‌آور است و از آنجايي که ما در کشور اسلامي زندگي مي‌کنيم نبايد مظلوم که ما فوتباليست‌ها هستيم بيشتر از اين ظلم شود چراکه نه پول مي‌گيريم و از طرف ديگر فشارهاي زيادي را تحمل مي‌کنيم و اميدوارم که يکي به داد ما برسد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها