کد خبر: ۲۱۱۸۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي بارسلونا معتقد است که ديدار امشب تيمش مقابل اوساسونا به دليل ال‌کلاسيکوي هفته آينده اهميتي حياتي دارد.

 

جراردو مارتينو در نشست خبري پيش از ديدار امشب تيمش مقابل اوساسونا اظهار داشت: بازي امشب به دليل ديداري که هفته آينده داريم، براي ما اهميتي حياتي دارد. خيلي وقت‌ها هيچ حرف جادويي نيست که بتوانيد به بازيکنان بزنيد تا همه‌چيز در سه يا چهار روز تغيير کند. مربي بايد به دنبال دليلي باشد تا نشان دهد که هنوز براي جنگيدن شانس دارد. اکنون نه تنها همه‌چيز به خودمان بستگي دارد بلکه براي پيروزي در اين روزها انگيزه داريم. بازي مقابل اوساسونا اهميت حياتي دارد و اگر به بازي فردا در حکم يک فينال نگاه نکنيم، شانسمان براي قهرماني در ليگ پيچيده‌تر هم مي‌شود.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: بازيکنان مي‌دانند که نمي‌توانيم با شايعاتي که در خصوص قرارداد بازيکنان به وجود مي‌آيد کاري کنيم. وقتي مي‌گويم که کاري با قراردادها ندارم؛ منظورم اين نيست که روي اين مسائل کار نمي‌کنيم. زماني که هر قراردادي بسته مي‌شود، من هم حضور دارد و اينجا نمي‌نشينم.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: به نظر مي‌رسد مصدوميت پيکه چندان جدي نباشد. ترجيح داديم که به او براي بازي با اوساسونا استراحت بدهيم. اگر نياز باشد که خط دفاعي را تقويت کنيم، به جز بارترا و ماسکرانو مي‌توانيم از آدريانو، بوسکتس و سانگ هم استفاده کنيم.

وي اضافه کرد: انتظار دارم که اگر زمان استراحت و برگشت به شرايط خوب را داشته باشيم، مي‌توانيم براي همه قهرماني‌ها بجنگيم. حتي مي‌توانيم اگر 30 يا 33 امتياز هم عقب باشيم به کورس قهرماني برگرديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها