کد خبر: ۲۱۱۸۱۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
شورای سیاستگذاری جشنواره شعر فجر به جای عذرخواهی از مردم و جامعه ادبی به خاطر دعوت از «شعر دزد مبتذل سرا» به این جشنواره، دعوت از رویایی را به آینده موکول کردند!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، پس از اعتراض‌‌ها و حاشیه‌های ناشی از دعوت از یدالله رویایی (شاعر ضددین که پس از انقلاب از کشور فرار کرد) مدیران این جشنواره از تصمیم خود عقب نشینی کردند. آنها در سومین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره شعر فجر تصویب کردند که «در خصوص دعوت از شاعران ایرانی خارج از کشور بنا به محدودیت‌های زمانی و اولویت‌های داخلی، مقرر شد که در این جشنواره تنها از شاعران ساکن در داخل کشور دعوت به عمل آید و ضمن احترام به شاعران ایرانی خارج از کشور، از آنها در کنگره ملی شاعران ایران و جهان که در آینده برگزار می‌شود به نحو شایسته دعوت به عمل خواهد آمد.»


نکته قابل توجه این است که شورای سیاستگذاری جشنواره شعر فجر به جای عذرخواهی از مردم و جامعه ادبی ایران به خاطر اقدام توهین آمیز دعوت از شخصی که به در میان شعرا به «شعر دزد مبتذل سرا» معروف است، دعوت از وی را به آینده موکول کرده اند!

دبیر جشنواره شعر فجر- عبدالجبار کاکایی- شرط پذیرش دبیری جشنواره‌ای که قرار است برای تکریم انقلاب اسلامی برگزار شود را، حضور همه سلایق عنوان کرده بود.

ظاهراً یکی از سلایق هدف نظر، سلیقه عناد با انقلاب و نظام دینی است تا جایی که منجر به دعوت از یک ناشاعر هتاک و ایران‌گریز شود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها