کد خبر: ۲۱۱۷۶۳
زمان انتشار: ۲۱:۳۴     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از پیشنهادش به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای تخصصی درصدی از بودجه باشگاه‌ها به امور خیریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره حضور اعضای این باشگاه در موسسه خیریه محک به خبرنگاران گفت: در اولین سال حضورمان در لیگ برتر که چهار سال پیش بود، در بازی برابر پرسپولیس با لوگوی محک به میدان رفتیم که در رسانه‌ها هم به خوبی منعکس شد.

وی ادامه داد: مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه‌ها را ملزم کرده که درصدی از بودجه خود را صرف امور خیریه کنند. از آن جایی که این هزینه‌ها مشمول مالیات نمی‌شوند و حتی به عنوان بخشی از مالیات موظفی لحاظ می‌شوند، به نظرم باشگاه‌ها از آن استقبال می‌کنند.

قنبرزاده ادامه داد: امروز (شنبه) در حضور کفاشیان و عزیز محمدی پیشنهاد دادم که این کار در لیگ ایران نهادینه شود. در فوتبال ما سالانه حدود 400 میلیارد تومان گردش مالی وجود دارد که یک و نیم درصدش می‌شود حدود 5 تا 6 میلیارد تومان که رقم قابل توجهی است.

وی افزود: این مساله باید جزو مطالبات رسانه‌ها و افکار عمومی باشد که باشگاه‌ها به عنوان موسسات فرهنگی - ورزشی درصدی از بودجه خود را صرف خیریه کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پایان گفت: رسانه‌ها باید در این زمینه بانی خیر شوند و اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند تا در دوره بعدی لیگ برتر این مساله اجرا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها