کد خبر: ۲۱۱۷۴۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۸     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي اتلتيکومادريد به تمجيد از سرمربي اسپانيول پرداخت.
ديگو سيمئونه پيش از ديدار امشب تيمش مقابل اسپانيول در ويسنته کالدرون اظهار داشت: اسپانيول در دور رفت عالي ما را شکست داد. آنها بازي خوبي را به نمايش گذاشتند. آگيره به خوبي براي اين بازي آماده شده است و سرمربي باهوشي است. بايد براي اين بازي باهوش و حواس‌جمع باشيم. قبلا گفتم که تمام بازي‌ها حکم فينال را دارند و اکنون 11 بازي باقي مانده است.

وي ادامه داد: آگيره مربي خوبي است که رکورد خوبي دارد. او هميشه کارش را با تمام باشگاه‌هايي که در آنها حضور داشته، عالي انجام داده است.

سرمربي اتلتيکو مادريد خاطرنشان کرد: پيروزي مقابل ميلان براي باشگاه، هواداران و بازيکنان بسيار مهم بود. حضور در ميان برترين‌هاي اروپا بسيار مهم است؛ هرچند هنوز چيزي تضمين شده نيست اما اين نشان مي‌دهد که تيم ما در حال پيشرفت است. تيم با نتايجي که کسب مي‌کند، هر روز بهتر مي‌شود.

وي اضافه کرد: بهترين راه براي انگيزه گرفتن اين است که حريفانمان را فراموش کنيم و به ورزشگاه خودمان نگاه کنيم که مملو از تماشاگر است و به اين فکر کنيم که پوشيدن اين پيراهن چه معنايي دارد تا ببينيم چه چيزي به دست مي‌آوريم. براي همه حريف قدرتمندي هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها