کد خبر: ۲۱۱۷۴۴
زمان انتشار: ۲۱:۱۶     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
مهاجم تيم ملي اروگوئه معتقد است هافبک تيم ملي اسپانيا در سال 2010 نسبت به مسي بهتر عمل کرده بود و شايسته‌ کسب عنوان بهترين بازيکن سال فيفا بوده است.
ليونل مسي، مهاجم آرژانتيني بارسلونا بين سال‌هاي 2009 تا 2013 براي 4 سالي متوالي عنوان بهترين بازيکن جهان را به خود اختصاص داد. او در سال 2010 با وجود درخشش بازيکناني همچون آندرس اينيستا و ژاوي هرناندس با تيم ملي اسپانيا موفق به کسب اين عنوان شد.

لوئيز سوارز، مهاجم اروگوئه‌اي تيم فوتبال ليورپول گفت: تيم ملي فوتبال اسپانيا در سال‌هاي اخير دست به کارهاي بزرگ و مهمي زده است و بازيکني از اسپانيا مي‌توانست عنوان بهترين بازيکن سال فيفا را به خود اختصاص دهد. البته در سال‌هاي اخير لاليگا هم 2 بازيکن سطح بالا به نام‌هاي ليونل مسي و کريستيانو رونالدو داشته است ولي به نظرم سالي که اسپانيا به قهرماني جهان رسيد اينيستا و ژاوي مستحق کسب توپ طلا فيفا بودند نه مسي.

وي افزود: به خصوص اينيستا بيشتر مستحق کسب اين عنوان بود چون او مقابل هلند گل قهرماني لاروخا را به ثمر رساند. اين بازيکن به همراه ليونل مسي با بارسلونا به قهرماني لاليگا رسيد ولي او با اسپانيا هم به عنوان قهرماني جهان دست يافت.

مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول در خاتمه تصريح کرد: اگر قرار باشد عملکرد بازيکنان در بازه زماني ژوئن تا جولاي سال بعد در اهداي توپ طلاي فيفا لحاظ شود به نظرم ژاوي و اينيستا نسبت به مسي در کسب اين عنوان شايسته‌تر بوده‌اند. البته نبايد ذهن خود را درگير کنيم، چون جايزه توپ طلا فيفا نشان‌دهنده بهتر يا بدتر بودن بازيکنان نسبت به يکديگر نيست و تنها مي‌توان گفت که چه کسي بازي بهتري از خود در طول يک سال انجام داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها