کد خبر: ۲۱۱۷۳۰
زمان انتشار: ۲۱:۰۷     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد از مشکلات مالي اين باشگاه گفت: اگر پاي خانواده‌ها در ميان نبود بازيکنان در شرايطي بهتري مي‌توانستند مشکلات را تحمل کنند.
اميد عاليشاه که به تازگي دوران مصدوميت را پشت سر گذاشته و در ديدارهاي دوستانه اخير سرخپوشان به ميدان رفته است، در خصوص آخرين وضعيت خود به تسنيم گفت: بعد از بهبود آسيب ديدگي‌ام به خوبي مراحل آماده‌سازي را پشت سپري کردم و در 2 ديدار دوستانه اخير عملکرد خوبي داشتم. اميدوارم بتوانم در 3 ديدار پاياني ليگ هم در خدمت پرسپوليس باشم و به بهترين نحو عمل کنم.

وي در خصوص شکست پرسپوليس در ديدار دوستانه با نساجي مازندران اظهار داشت: ما بازي خوبي مقابل نساجي به نمايش گذاشتيم و موقعيت‌هاي زيادي هم براي به ثمر رساندن گل داشتيم اما نتوانستيم گلزني کنيم. در اين بازي باختيم اما نتيجه در بازي‌هاي دوستانه مهم نيست و مهم اين است که در بازي‌هاي رسمي شکست نخوريم. باخت به نساجي در راه هدف بزرگ ما براي قهرماني مأيوس کننده نبود، هدف ما از برگزاري اردو در شمال بازي و تمرين در زمين چمن مصنوعي بود که قبل از ديدار با داماش به هدف‌مان رسيديم.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص مشکلات مالي بازيکنان اين تيم عنوان کرد: بازيکنان واقعاً حق دارند که از شرايط مالي گلايه کنند اميدوارم مشکلات مالي حل شود چون اين کمبود واقعا به پرسپوليس ضربه مي زند.

عاليشاه ادامه داد: بازيکنان پرسپوليس در چند وقت اخير با مشکلات متعدد زيادي مواجه بودند و اگر حرف نزدند دليل نمي‌شود که فکر کنند همه چيز خوب و عالي است. بازيکنان ما خودشان تنها نيستند چون همه آنها خانواده دارند و بايد پاسخگوي مسائل مالي خانواده‌هاي‌شان باشند.

وي همچنين تصريح کرد: اگر پاي خانواده‌ها در ميان نبود بازيکنان شايد به گونه‌اي بهتر مشکلات را تحمل مي‌کردند اما وقتي پاي خانواده و هزينه‌هاي زندگي در شب عيد به ميان مي‌آيد طبيعي است که آنها به حق مطالبات‌شان را مطالبه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها