کد خبر: ۲۱۱۶۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي پرتغالي چلسي از خود برابر اتهامي که هافبک دفاعي تيم فوتبال منچسترسيتي به او نسبت داده بود دفاع کرد.

 

2 روز پيش يحيي توره، ستاره ساحل عاجي تيم فوتبال منچسترسيتي در گفت‌وگو با يکي از رسانه‌هاي اروپايي از ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي تيم چلسي انتقاد و او را به بي‌احترامي نسبت به رقبايش متهم کرد. توره پس از شکست تيمش برابر بارسلونا در بازي برگشت 2 تيم در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا و حذف آن از گردونه رقابت‌ها، گفت: مورينيو شخصي پرحرف است که مي‌خواهد در مورد هر فرد و هر چيزي اظهارنظر کند، آن هم به شيوه‌اي نامناسب. به همين خاطر بود که رئال مادريد تحت هدايت او هميشه به بارسلونا مي‌باخت! مورينيو بايد براي بقيه احترام بيشتري قائل باشد.

همانطور که انتظار مي‌رفت و البته زودتر از چيزي که تصور مي‌شد، آقاي خاص پاسخ ستاره پيشين بارسلونا را داد. مورينيو گفت: اگر اظهارات من پيش از بازي مونيخ (بايرن مونيخ - آرسنال) و نيوکمپ (بارسلونا - منچسترسيتي) که در آنها گفتم هنوز چيزي تمام نشده است و آرسنال و سيتي مي‌توانند صعود کنند و ورق را برگردانند و اگر حمايتم از تيم‌هاي کشوري که در آنها کار مي‌کنم بي‌احترامي است، اشکالي ندارد، شما مي‌توانيد آن را بي‌احترامي تلقي کنيد. اينطور که پيداست يحيي توره درک عجيبي از مفهوم بي‌احترامي دارد.

مورينيو افزود: من در هر 2 موردي که درباره تيم‌هاي انگليس حرف زدم سعي کردم در نهايت احترام درباره اين تيم‌ها صحبت کنم و حالا درباره منچستريونايتد هم مي‌خواهم همان چيزها را بگويم. به نظر من منچستريونايتد از المپياکوس (يونان) تيم بهتري است و فکر مي‌کنم که مي‌تواند به دور بعد صعود کند، در واقع اميدوارم که اين کار را انجام دهد. اگر وين روني، فن‌پرسي، کريک يا فرديناند هم بگويند مورينيو بي‌احترامي مي‌کند، مي‌گويم آنها هم در اشتباه هستند، چون من حامي تيم‌هاي انگليسي هستم و هرگز از شکست و ناکامي تيم‌هاي انگليسي در ليگ قهرمانان اروپا خوشحال نشده‌ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها