کد خبر: ۲۱۱۶۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
هافبک استقلال با تمجيد از هوداران تيمش مي‌گويد آبي‌پوشان در صورت شکست الجزيره به طور قطع از مرحله مقدماتي عبور مي‌کنند.

 

احمد جمشيديان درباره عملکردش در بازي با الريان، اظهار کرد: فکر مي‌کنم با توجه به اين که بعد از چهار ماه بازي کردن و اين که تنها سه الي چهار جلسه تمرين با تيم داشتم در مجموع عملکردم خوب بوده است. به هر حال بايد از يک جايي کار را شروع مي‌کردم و قسمت شد برابر الريان به ميدان بروم. البته هنوز وضعيت جسماني من براي بازي کردن مشخص نيست، اما همه تلاشم روي اين است که در بازي‌هاي باقي مانده استقلال به ميدان بروم و به تيم کمک کنم. دکتر نوروزي تلاش زيادي مي‌کند تا وضعيت من به شرايط مطلوب نزديک‌تر شود.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ به اين سوال که آيا اعضاي کادر فني تيمشان درباره عملکرد او صحبتي را انجام داده‌اند يا خير؟ اظهار کرد: صحبت خاصي با من نداشتند. مهم‌ترين مساله براي من در آن ديدار اين بود که آيا مي‌توانم بعد از چهار ماه با درصد کمتري از درد بازي کنم يا نه؟ خدا را شکر متوجه شدم که روند درمانم خوب است و اگر مشکلي پيش نيايد در بازي‌هاي آينده آماده‌تر هم مي‌توانم ظاهر شوم.

هافبک استقلال در پاسخ به سوالي درباره بازي تيمش برابر الجزيره در روز سه‌شنبه، گفت: در اين گروهي که ما قرار داريم واقعا مي‌شد که به عنوان سرگروه بالا برويم. دو بازي قبلي را واقعا الکي از دست داديم و حداقل بايد چهار امتياز مي‌گرفتيم. حق‌مان در دو بازي قبل باخت نبود، اما اتفاقات فوتبال است که منجر به اين وضعيت شده. اگر سه امتياز بازي با الجزيره را بگيريم، به طور قطع به مرحله بعدي راه پيدا مي‌کنيم. هر چند براي سر گروه شدن کارمان سخت است، اما شانس صعود بالايي داريم.

او در ادامه با تمجيد از هواداران تيمش افزود: حضور آنها مي‌تواند در بازي با الجزيره به ما کمک زيادي کند. استقلال با وجود مشکلات مالي زيادي که داشت و فشار زيادي را متحمل بود و با وجود بازيکنان مصدوم زياد هنوز در ليگ برتر شانس اول قهرماني است و در آسيا هم هيچ چيز برايش تمام نشده است. ما يک امتياز در ليگ برتر با فولاد فاصله داريم که آن هم همان يک امتيازي است که از ما کسر شد. از هواداران مي‌خواهم که يار ما در بازي‌هاي باقي مانده آسيايي و داخلي باشند تا در ليگ قهرمان شويم و در آسيا هم از گروه‌مان بالا بياييم.

جمشيديان در پايان اضافه کرد: هواداران قطعا شرايط ما را به خوبي درک مي‌کنند و با توجه به اين که در آخرين روزهاي سال هستيم، مي‌توانند با حضور پر شورشان در ورزشگاه شبي خاطره انگيز را براي خودشان و ما در پايان سال رقم بزنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها