کد خبر: ۲۱۱۳۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
این احتمال وجود دارد که مدیر برنامه های پرتغالی دروازه بان پرسپولیس مانع حضور وی در بازی‌های باقی‌مانده لیگ شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، گویا قرار نیست باشگاه پرسپولیس رنگ آرامش به خود ببیند؛ پس از مشکلات مالی عدیده‌ای که این فصل گریبانگیر سرخپوشان بود، یکبار دیگر چک‌های سعید شیرینی برای این باشگاه دردساز می‌شود.

 

شیرینی که در زمان حضورش از کشیدن چک هیچگونه واهمه‌ای نداشت، ظاهرا چکی را به مدیربرنامه‌های نیلسون می‌دهد که به رغم گذشت دو ماه از تاریخ وصول آن هنوز پاس نشده است.

 

در راستای همین خبر بهداد بیات گفت: «بنده قبلا هم با آقای پروین صحبت کرده بودم و گفتم که موضوع جدی است اما کسی جدی نگرفت.»

 

وی توضیح داد: «موضوع از این قرار است که طرف پرتغالی پولش را می‌خواهد و اگر این چک پاس نشود از طریق مراجع قانونی بین‌المللی اجازه حضور نیلسون در بازی‌های باقیمانده را هم نمی‌دهد. تا امروز هم خودم اجازه ندادم اقدامی صورت بگیرد و مشکلی برای پرسپولیس پیش بیاید اما از این به بعد کارها از دست من خارج است.»

 

بیات در ادامه تاکید کرد: «طرف پرتغالی هوادار و سعید شیرینی و پرسپولیس سرش نمی‌شود، او پولش را می‌خواهد. دو ماه پش آقای شیرینی چکی به من دادند که پاس نشده اما من هیچ اقدامی نکردم، نه به خاطر سعید شیرینی، فقط به خاطر پرسپولیس.»

 

وی در پایان گفت: «در هر صورت نیاز بود این موضوع را با هواداران مطرح کنم تا خدای نکرده ما متهم به اهمال‌کاری نشویم. این موضع را با باشگاه هم در میان گذاشتم اما هنوز هیچ پاسخی به من ندادند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها