کد خبر: ۲۱۱۲۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
این احتمال وجود دارد كه مدیر برنامه های پرتغالي دروازه بان پرسپولیس مانع حضور وی در بازي‌هاي باقي‌مانده لیگ شود.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از بانك ورزش، گويا قرار نيست باشگاه پرسپوليس رنگ آرامش به خود ببيند؛ پس از مشكلات مالي عديده‌اي كه اين فصل گريبانگير سرخپوشان بود، يكبار ديگر چك‌هاي سعيد شيريني براي اين باشگاه دردساز مي‌شود.

 

شيريني كه در زمان حضورش از كشيدن چك هيچگونه واهمه‌اي نداشت، ظاهرا چكي را به مديربرنامه‌هاي نيلسون مي‌دهد كه به رغم گذشت دو ماه از تاريخ وصول آن هنوز پاس نشده است.

 

در راستاي همين خبر با بهداد بيات كه مديربرنامه‌هاي ايراني نيلسون است تماس گرفتيم. بيات گفت: «بنده قبلا هم با آقاي پروين صحبت كرده بودم و گفتم كه موضوع جدي است اما كسي جدي نگرفت.»

 

وي توضیح داد: «موضوع از اين قرار است كه طرف پرتغالي پولش را مي‌خواهد و اگر اين چك پاس نشود از طريق مراجع قانوني بين‌المللي اجازه حضور نيلسون در بازي‌هاي باقيمانده را هم نمي‌دهد. تا امروز هم خودم اجازه ندادم اقدامي صورت بگيرد و مشكلي براي پرسپوليس پيش بيايد اما از اين به بعد كارها از دست من خارج است.»

 

بیات در ادامه تاكید كرد: «طرف پرتغالي هوادار و سعيد شيريني و پرسپوليس سرش نمي‌شود، او پولش را مي‌خواهد. دو ماه پش آقاي شيريني چكي به من دادند كه پاس نشده اما من هيچ اقدامي نكردم، نه به خاطر سعيد شيريني، فقط به خاطر پرسپوليس.»

 

وی در پایان گفت: «در هر صورت نياز بود اين موضوع را با هواداران مطرح كنم تا خداي نكرده ما متهم به اهمال‌كاري نشويم. اين موضع را با باشگاه هم در ميان گذاشتم اما هنوز هيچ پاسخي به من ندادند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها