کد خبر: ۲۱۱۱۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
مهاجم استقلال گفت: از مردم گرفته تا من که روز گذشته مقابل الريان بازي نکردم، از شکست ناراحت هستند اما ظاهرا برخي‌ها دنبال حاشيه‌ سازي براي من هستند و شيطنت مي‌کنند.

 

مهرداد اولادي درباره اينکه گفته شده او در جلسه روز گذشته با علي فتح‌الله‌زاده در قطر انتخاب استقلال را بزرگترين اشتباه فوتبالي‌اش دانسته، اظهار داشت: روز گذشته اصلا وقتي براي جلسه گذاشتن با فتح‌الله‌زاده نبود که بخواهم با او صحبت کنم و اين موضوع صحت ندارد.

به نقل از تسنيم، وي تصريح کرد: خيلي خنده‌دار است که مي‌گويند با فتح‌الله‌زاده جلسه گذاشتم و در بين بازيکنان گفته‌ام انتخاب استقلال بزرگترين اشتباه فوتبالي من بوده است. تيم گذشته شکست خورده و همه بابت اين باخت ناراحت هستند و چطور ممکن است در چنين شرايطي درباره فصل آينده با فتح‌الله‌زاده صحبت کنم؟

مهاجم استقلال افزود: از مردم گرفته تا من که روز گذشته مقابل الريان بازي نکردم، از شکست ناراحت هستند اما ظاهرا برخي‌ها دنبال حاشيه‌ سازي براي من هستند و شيطنت مي‌کنند. مي‌توانيد از فتح‌الله‌زاده هم سوال کنيد که آيا با او جلسه‌اي داشته‌ام يا نه.

اولادي درباره شکست يک بر صفر استقلال مقابل الريان قطر گفت: نتوانستيم از موقعيت‌ها استفاده کنيم اما در بازي با الجزيره اين دو شکست را جبران مي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها