کد خبر: ۲۱۱۱۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲

دبیر کل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: دکترنوبخت در مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک قول داد کمک ویژه‌ای را برای ورزش ایران از طرف دولت اختصاص دهد.

شاهرخ شهنازی در حاشیه‌ مراسم تجلیل از مدال آوران ایران در رقابت‌های المپیک 2012 لندن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حضور معاون رئیس جمهور در این مراسم اظهار کرد: آقای نوبخت با حضور در این مراسم نشان داد که ورزش جایگاه ویژه‌ای در نزد دولتمردان دارد. ایشان امشب در این مراسم قول‌هایی را به ما داد تا به ورزش توجه بیشتری داشته و نگاه ویژه‌ای نیز به قهرمانان ملی ایران داشته باشد که جا دارد از وی قدردانی کنم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک افزود: آقای دکتر نوبخت در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند نقش بسیار موثری در کمک به ورزش ایران داشته باشند. البته خود رئیس جمهور محترم هم در دیدار وزیر ورزش اعلام کردند، می‌خواهند حمایت ویژه‌ای از ورزش ایران داشته باشند و ورزش استحقاق این نگاه ویژه را دارد که مورد حمایت جدی دولتمردان قرار بگیرد.

وی با اشاره به درپیش بودن بازیهای آسیایی اینچئون در کره‌ جنوبی گفت: متاسفانه فرصت های زیادی را از دست داده‌ایم و وقت چندانی تا شروع این رقابت‌ها نداریم، اما باید در این فرصت اندک تیم‌ها را به حداکثر آمادگی برسانیم و بر همین اساس فدراسیون‌ها به صورت فوق‌العاده در حال فعالیت هستند تا بتوانیم بهترین عملکرد را در بازیهای آسیایی اینچئون داشته باشیم.

شهنازی با ابراز امیدواری نسبت به تکرار موفقیت گوانگجو در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: امیدوارم کاروان ایران مانند دوره‌ی گذشته عملکرد مطلوبی در بازیهای آسیایی داشته باشد و ورزشکاران ایران به آنچه که استحقاقش را دارند برسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها