کد خبر: ۲۱۱۱۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
مديرفني تيم فوتبال استقلال گفت: بازيکنان استقلال مقابل الريان تمرکز لازم را نداشتند و نتوانستند از موقعيت‌ها به خوبي استفاده کنند.

 

منصور پورحيدري در خصوص شکست يک بر صفر استقلال مقابل الريان اظهارداشت: با توجه به شرايط موجود، استقلال مي‌توانست برنده بازي هم باشد، بازيکنان فرصت‌هاي زيادي را از دست دادند، نمي‌خواهم بگويم که استقلال 100 درصد خوب بازي کرد اما ديداري نبود که بخواهد شکست بخورد، فکر مي‌کنم که بازيکنان استقلال تمرکز لازم را ندارند و نمي‌توانند از فرصت‌هاي به وجود آمده به خوبي استفاده کنند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: اين موضوع مشکل‌ساز شده است و در حاليکه مي‌توانست استقلال به برتري برسد اما مقابل الريان شکست خورد بايد ببينيم اين موضوع از کجا ناشي مي‌شود تا هرچه زودتر آن را حل کنيم.

مدير فني تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه آيا اين مسئله به خاطر حواشي اخير در استقلال بوجود نيامده، گفت: بهرحال اين موضوع بي تاثير نيست، اين صحبت‌ها و مسائل شايد در گذشته هم وجود داشته اما هم اکنون بايد تمرکز بازيکنان روي کار خودشان باشد در زمين مسابقه تلاش خودشان را انجام دهند اما نمي‌دانم چه موضوعي است که بازيکنان تمرکز لازم را ندارند، قلعه‌نويي بايد با آنها صحبت کند تا اين مسئله را متوجه شوند.

پورحيدري در مورد اينکه کار استقلال در ليگ قهرمانان آسيا با اين شکست دشوار شده، تاکيد کرد: طبيعي است که وقتي اين بازيها را از دست مي‌دهيم کارمان دشوارتر مي‌شود اما هنوز هم اميد داريم مي‌توانيم با پيروزي در ديدار مقابل الجزيره که آخرين بازي ما در امسال به حساب مي‌آيد به جدول ليگ آسيا باز گرديم.

مدير فني تيم فوتبال استقلال در مورد مصدومان اين تيم تصريح کرد: آندرانيک تيموريان مصدوم است و به هرحال نبود او تاثيرگذار است البته استقلال بازيکنان جايگزين دارد اما اين مسئله مشکل است که بخواهد آنها با هم هماهنگ شوند، هاشم بيک زاده هم هنوز به آمادگي صد درصد نرسيده همچنين خسرو حيدري و احمد جمشيديان هم مدتي از ميادين دور بودند و به هر حال اين مسائل دست مربي را مي‌بندد اما اميدوارم که اين موارد برطرف شود و استقلال بتواند به آسيا بازگردد.

پورحيدري در مورد اشتباهي که رحمتي مرتکب شد و منجر به دريافت گل استقلال شد، گفت: اين مسئله هم به همان تمرکز بر مي‌گردد، زماني که بازيکن به علت عدم تمرکز نمي‌تواند گل بزند ممکن است دروازه‌بان هم به همين علت گل دريافت کند، حيف است که استقلال اينگونه نتايج را از دست مي‌دهد.

وي در مورد اينکه آيا عدم تمرکز رحمتي به مسائل او در تيم ملي باز مي‌گردد يا خير، تاکيد کرد: او مدت طولاني است که با اين مسئله روبرو است ، خودش همين کار را کرده و خودش خواسته که اين اتفاق بيفتد به گونه‌اي برنامه ريزي کرد که چنين مسائلي بوجود آمد، مقصر خودش بوده و نمي‌توانم بگويم اين موارد روي روحيه او تاثيرگذار است.

مدير فني تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه مجيد صالح گزينه اصلي مربي‌گري تيم ملي است، گفت: من اين موضوع را هم اکنون از شما مي‌شنوم حالا بايد ببينيم که نظر کي‌روش و فدراسيون چيست، پس از آن هم نظر قلعه‌نويي و استقلال را هم بايد جويا شويم، صالح يکي از مربيان بادانش فوتبال ماست و بايد ببينيم که چه اتفاقي رخ مي‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها