کد خبر: ۲۱۱۰۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
رئیس سابق فدراسیون فوتبال حاضر نشد هزینه سفر 40 میلیون تومانی به جام جهانی را روی دست فدراسیون فوتبال بگذارد.

محمد دادکان اخیرا در مصاحبه‌ای اقدام به افشاگری کرد و با صحبت‌هایی درخصوص شرایط بد فرهنگی و بی‌بندوباری‌های مالی در فوتبال همراه بود. دادکان بعد از آن مصاحبه، صبح دیروز با تماس یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال مواجه شد.

 

فردی از فدراسیون با دکتر دادکان که حالا تنها پست سازمانی - دولتی‌‌اش، معاونت تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است، تماس گرفت و گفت: «لطفاً پاسپورت‌‌تان را به فدراسیون فوتبال بدهید چون ما به دنبال جور کردن مبالغی از طریق نهادهای دولتی و غیره هستیم تا شما را به همراه چند تن از مربیان کشور به برزیل بفرستیم. شما از طرف فدراسیون دعوت شده‌‌اید تا به برزیل بروید و بازی‌های ایران در جام‌جهانی‌ 2014 را ببینید.»

 

دادکان از فردی که تماس گرفته بود پرسید: «اعزام هر نفر، چقدر خرج روی دست فدراسیون می‌گذارد؟» آن ‌فرد پاسخ می‌دهد: «چیزی در حدود 40 میلیون تومان.»

 

دادکان با شنیدن این حرف، در جواب تماس تلفنی‌‌اش گفت: «در حال حاضر مردم در بدترین شرایط اقتصادی هستند و به قول معروف برخی نان ندارند بخورند، من نمی‌آیم و امیدوارم پول این کار را صرف ایتام کنید.؟»

 

وي در ادامه گفت: «کدام مربی عاقلی به خاطر سه بازی حاضر است چنین خرجی روی دست فدراسیون بگذارد؟ بیاید سه بازی را ببیند که چه شود؟ چه دردی از فوتبال ما دوا خواهد شد؟ اصلاً چرا باید مربیان به برزیل بروند؟ می‌خواهند کار یاد بگیرند، از همین‌جا و با دیدن تصاویر تلویزیونی هم می‌توانند کار را فرابگیرند. چه نیازی است که نفری 40 میلیون خرج روی دست فدراسیون بگذارند و بروند آن طرف دنیا برای دیدن سه بازی تیم‌ ملی؟»

 

دادكان پیشنهاد دیگری هم دارد: «به جای این مربیان، باید برگزارکنندگان فوتبال ایران بروند و برگزاری یک تورنمنت را یاد بگیرند. مملکت و مردم این همه گرفتاری دارند، اصلاً معلوم نیست از چه منبعی باید اعتبار سفر مربیان تأمین شود. نکنید این کار‌ها را، نکنید دوستان! پول این کار و این سفرهای بی‌مورد را خرج ایتام کنید، نه مربیانی که می‌توانند در خانه بنشینند و در کنار خانواده، مسائل فنی جام‌ جهانی‌ را ببینند و یاد بگیرند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها