کد خبر: ۲۱۱۰۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه گروه‌های تکفیری در راستای اهداف رژیم صهیونیستی عمل می‌کنند گفت: مسلمانان با وحدت می‌توانند اقدامات این گروه‌ها را خنثی کنند.
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه همایش بین‌المللی نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به ارزیابی وضعیت کشورهای اسلامی پرداخت.

وی با بیان اینکه جبهه استکبار در تلاش است تا از جنگ‌های صلیبی تا دوران معاصر آنان را در مقابل هم قرار دهد اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا با سرگرم کردن مسلمانان آنان را از دشمن اصلی خود باز بگذارند بنابراین با توجه به اینکه حرکت تکفیری‌ها در سال‌های اخیر شدت گرفته است جامعه اسلامی باید با بصیرت و آگاهی‌بخشی تحت تاثیر تبلیغات قرار نگیرند و متحد و یکپارچه باشند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه وظیفه خطیری بر عهده علمای اسلام است خاطرنشان کرد: همبستگی و وحدت تنها راهی است که می‌توانیم از این مراحل عبور کنیم تا شرایط جهانی به نفع مسلمانان رقم بخورد.

وی با بیان اینکه مسلمانان امکانات بسیاری دارند خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های جامعه اسلامی به خوبی استفاده کرد تا بتوانیم فتنه دشمنان اسلام نظیر تکفیری‌ها را خنثی کنیم.

حسینی ضمن محکوم دانستن اقدامات گروه‌های تکفیری تصریح کرد: آنان در راستای اهداف صهیونیست و جامعه استکبار جهانی عمل می‌کند و اگر دغدغه اسلام داشتند اینگونه عمل نمی‌کردند که مرد و زن را به قتل برسانند چراکه این امر با روح اسلام در تناقض است و هیچ‌کس حق ندارد فرد مسلمان را به قتل برساند در حالی که این گروه‌ها اقدامات بسیاری را در سوریه، لبنان، ایران، پاکستان، افغانستان و عراق انجام دادند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر ریاست او در صداو سیما پاسخی نداد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها