کد خبر: ۲۱۱۰۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
بازیکنان پرسپولیس معتقدند که مسئولان پرسپولیس پول دارند که برای برگزاری اردوها هزینه کنند ولی بدهی خود به بازیکنان را پرداخت نمی کنند.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از روزنامه نود، بازيکنان پرسپوليس همچنان از شرايط مالي تيم‌شان ناراحت و شاکي هستند. در حالي که مسئولين اعلام کردند بهتر است بازيکنان تا پايان فصل صحبتي از پول نکنند و آب پاکي را روي دست شاگردان دايي ريختند با اين حال بازيکنان همچنان به خاطر اوضاع بد مالي ناراحتند و مي‌گويند با اين وضعيت نمي‌دانند ديگر بايد چطور کنار بيايند.

 

حتي وقتي تيم مي‌خواست راهي ساري شود بازيکنان در اتوبوس بحث جالبي راه انداخته و درخصوص سندهاي توقيفي ماشين‌ها و بدقولي‌هاي پي‌درپي مسئولين قبلي پرسپوليس صحبت کرده و مي‌گفتند اي‌ کاش تا اين حد به حرف آنها اعتماد نمي‌کردند و از ابتدا قراردادهايشان را با محکم‌کاري و احتياط فراوان مي‌بستند.

 

عليرضا نورمحمدي، رضا حقيقي و حسين ماهيني به قدري بابت اتومبيل‌هايشان ناراحت و شاکي بودند که فقط يک ساعت در اين مورد حرف مي‌زدند همچنين حميدرضا علي‌عسگري، پيام صادقيان و دهنوي مي‌گفتند خوب شد که ما از باشگاه ماشين نگرفتيم وگرنه الان وضعيت شما را داشتيم.

 

يکي ديگر از بحث‌هاي بازيکنان راجع به هزينه اردوي ساري و ارمنستان بود (البته در آن مقطع هنوز اردوي ارمنستان لغو نشده بود) ياران علي دايي چند روز بعد از اردوي مازندران بايد به يک سفر برون‌مرزي بروند به همين دليل آنها مي‌گفتند اگر پول ندارند چطور مي‌خواهند ما را به ارمنستان بفرستند؟!

 

بحث به قدري داغ شده بود که حتي يکي از دستياران دايي هم به جمع بازيکنان رفت و مي‌خواست با توضيحات قانع‌کننده‌اش آنها را آرام کند. بازيکنان معتقدند امکان ندارد هزينه‌هاي هر دو اردو را مسئولين پرسپوليس پرداخت نکرده باشند. آنها معتقدند که باشگاه تنها براي پرداخت پول به آنها دچار مشکل است.

 

حتي يکي از بازيکنان مي‌گفت من با سفر ارمنستان کاري ندارم اما باور کنيد هزينه سفر به ارمنستان را باشگاه پرداخت کرده اما براي اينکه بازيکنان اعتراض نکنند قضيه را به گونه ديگري جلوه داده و گفتند آنها پول هتل و تمام هزينه ها را پرداخت کردند!

 

جالب اينکه شاگردان دايي به نتيجه جالبي هم رسيدند آنها گفتند در آخرين روز اردو و هنگام تسويه حساب با هتل مشخص مي‌شود که چه کسي هزينه‌هاي سفر را متقبل شده‌ است.

 

در هر صورت اکثر بازيکنان به خاطر اين اردو اصلا خوشحال نيستند و مي‌گفتند با جيب خالي هيچ سفر و اردويي به دلشان نمي‌چسبد. اين در حالي است که باشگاه پرسپوليس واقعا پول ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها