کد خبر: ۲۱۰۹۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي آرسنال به انتقاد از مهاجم هلندي بايرن‌ مونيخ پرداخت

 

بايرن‌مونيخ و آرسنال سه‌شنبه شب در ديدار برگشت خود در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آليانس آره‌نا به مصاف هم رفتند که در پايان اين ديدار با تساوي يک بر يک به پايان رسيد اما بايرن‌ در مجموع دو ديدار با برتري سه بر يک راهي دور يک چهارم نهايي شد.

آرسن ونگر، سرمربي آرسنال پس از حذف تيمش از ليگ قهرمانان اروپا به دست بايرن‌ مونيخ گفت: فکر مي‌کنم با احتساب دو بازي رفت و برگشت تيم ما برابر بايرن‌ مونيخ چيزي کم نداشت و تقريبا هم‌سطح آنها بوديم اما فرق ما با آنها اين بود که نتوانستيم از موقعيت‌هايمان به بهترين شکل استفاده کنيم و به گل برسيم. هنوز مي‌توان تاثير اخراج اشتباه داور را در بازي رفت ديد. اگر آن پنالتي به سود بايرن‌ مونيخ اعلام و دروازه‌بان ما در آن صحنه اخراج نمي‌شد خيلي چيزها ممکن بود تغيير کند. بايرن تيم خوبي است. در بازي رفت زمان زيادي از مسابقه را برابر آنها 10 نفري بازي و در اين ديدار نيز تا دقيقه‌ پاياني براي رسيدن به گل تلاش کرديم. به نظرم در هر دو ديدار اين کيفيت را داشتيم که بايرن را از ليگ قهرمانان اروپا حذف کنيم.

سرمربي فرانسوي آرسنال در ادامه گفت: فاصله‌اي بين بايرن‌ مونيخ و آرسنال وجود ندارد. در اين ديدار به تساوي يک بر يک رسيديم و در ديدار رفت شکست خورديم که آن هم با شرايط خاصي رقم خورد. خيلي ناراحتم زيرا در هر دو ديدار اين شانس را داشتيم که بايرن‌ مونيخ را شکست دهيم. مدافعان و روحيه تيمي ما خيلي خوب بودند. افسوس مي‌خورم که نتوانستيم در 20 دقيقه‌ پاياني که مدافعان بايرن‌ مونيخ آسيب‌پذير ظاهر شدند به گل برسيم. حتي وقتي که بازي يک بر يک بود ديديد که بايرني‌ها استرس داشتند که ممکن است دروازه‌شان باز شود. چندين بار فرصت داشتيم که گل دوم را به ثمر برسانيم اما هر بار با بدشانسي مواجه شديم.

ونگر پس از شکست تيمش به انتقاد از آرين روبن، مهاجم هلندي بايرن‌مونيخ پرداخت و گفت: روبن امشب نيز از عهده وظايفش به خوبي برآمد. او به خوبي شيرجه رفت. نمي‌خواهم داور را مقصر حذف تيمم از ليگ قهرمانان اروپا بدانم اما من ديروز هشدار داده بودم که روبن به دنبال چيست و حرکات او در زمين مسابقه اصلا شگفت‌زده‌ام نکرد. دوست داشتم داور تصميم مناسبي براي روبن بگيرد. اين خواسته زيادي نيست. او اين توان را دارد که از هيچ، پنالتي بسازد. روبن بازيکن خوبي است. هيچ وقت اين حقيت را انکار نمي‌کنم اما شيرجه‌روي قابلي نيز هست. اگر داور مسابقه در حرکت اول به او کارت زرد نشان مي‌داد ديگر کارش را تکرار نمي‌کرد.

آرسنال پس از حذف از ليگ قهرمانان اروپا اکنون تنها در ليگ برتر و جام حذفي انگليس شانس قهرماني دارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها