کد خبر: ۲۱۰۹۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي بايرن‌مونيخ تيمش را شايسته صعود به مرحله بعد ليگ قهرمانان اروپا دانست و گفت هيچ مشکلي با آرسن ونگر نداشته و ندارد.

 

بايرن‌ مونيخ، مدافع عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا موفق شد با برتري سه بر يک برابر آرسنال در مجموع دو ديدار رفت و برگشت به جمع هشت تيم برتر اين رقابت‌ها راه يابد.

پپ گوآرديولا پس از صعود تيمش به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با تمجيد از بازيکنان تيمش گفت: بازيکنانم خيلي باهوش بودند و هر آنچه را از آنها انتظار مي‌رفت، به نمايش گذاشتند. هدفمان اين بود که بازي را کنترل کنيم. در نيمه نخست تنها يک موقعيت گل داشتيم اما به حريف نيز موقعيتي نداديم و آنها هيچ شانسي براي رسيدن به گل نداشتند. پس بايد از عملکرد تيمم راضي باشم. در نيمه دوم تيم را هجومي کرديم تا بتوانيم به گل برسيم. فکر مي‌کنم در بهترين زمان مسابقه توانستيم دروازه‌ آرسنال را باز کنيم اما بلافاصله دروازه‌مان باز شد و گل بدي را دريافت کرديم. در پانزده دقيقه‌ پاياني يک سري مشکلات در تيم به وجود آمد. خوشبختانه با مشکل بزرگي مواجه نشديم و بازي با نتيجه‌ يک بر يک به پايان رسيد. ما شايسته صعود به مرحله بعد بوديم.

پپ گوآرديولا و آرسن ونگر پس از پايان مسابقه با هم دست ندادند و به رختکن رفتند.

سرمربي بايرن‌مونيخ درباره رابطه‌اش با آرسن ونگر گفت: هيچ مشکلي بين من و ونگر وجود ندارد. به عنوان سرمربي تيم به تيم مقابل و سرمربي آن احترام مي‌گذارم.

سرمربي اسپانيايي بايرن‌ در پايان با حمايت از آرين روبن گفت: روبن بازيکن بزرگي است و هيچ وقت در زمين مسابقه به فکر فريب داور نيست. اين تنها چيزي است که مي‌توانم درباره او بگويم.

بايرن‌ مونيخ که در آستانه قهرماني در بوندسليگا قرار دارد، در جام حذفي آلمان نيز شانس قهرماني دارد و به اين ترتيب پپ گوآرديولا مي‌تواند سه‌گانه يوپ هاينکس را در فصل قبل تکرار کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها