کد خبر: ۲۱۰۸۹۹
زمان انتشار: ۲۳:۲۵     ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کميته انضباطي احکامش را درباره اتفاقات ديدار تيم هاي ابومسلم خراسان و پارسه تهران اعلام کرد.

پس از گزارش ناظر داوري و ناظر اين بازي که روز 9 اسفند 92 در مشهد برگزار شده بود، مسعود حنطه سرمربي تيم ابومسلم خراسان که در جريان بازي به دليل اعتراضات مکرر داور اخراج شده بود، به توبيخ کتبي و پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. راي صادره قطعي است.

محمد رستمي بازيکن تيم ابومسلم خراسان که او هم به دليل اهانت به داور مسابقه اخراج شده بود، يک جلسه محروم و 5 ميليون ريال جريمه نقدي شد. راي صادره قطعي است.

باشگاه ابومسلم به دليل تخلفات وسيع تماشاگران اين تيم و با توجه به سوابق قبلي، به برگزاري يک ديدار بدون حضور تماشاگران و پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. اين راي در بخش جريمه نقدي قابليت تجديدنظر خواهي در کميته استيناف را دارد و در بخش انجام بازي بدون تماشاگر قطعي است.

خداداد عزيزي به دليل اهانت به داور و تحريک تماشاگران، به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. هر گونه فعاليت رسمي مرتبط با فوتبال خداداد عزيزي منوط به پرداخت جريمه نقدي است. راي صادره قطعي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها