کد خبر: ۲۱۰۸۹۴
زمان انتشار: ۲۳:۲۳     ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ در حال آمدن به مازندران در سوادکوه قرار بود ناهار بخوريم و ادامه راه بدهيم که ناگهان گفتند بايد روبان پاره کنيم.
علي دايي پس از پيروزي امروز مقابل صدراي مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به سياست‌هايي که دنبال مي‌‌کرديم تمرينات خوب و بازي خوبي را براي هفتم فروردين پشت سر گذاشتيم و فعلا شرايط خوب است و امروز هم توانستيم خوشبختانه به نتيجه خوبي برسيم.

بهنقل از فارس، وي افزود: تيم صدرا هم تيم بسيار خوبي بود. آنها بسيار جوان و دونده بودند و به اندازه خودشان زحمت کشيدند که جا دارد به آنها هم بابت بازي خوب‌شان تبريک بگويم.

وي در پاسخ سوالي که امکانات را در مازندران چگونه ديديد، گفت: حيف است مازندران با اين همه پتانسيل يک چمن طبيعي خوب ندارد. البته من اميدوارم که اين مشکل زودتر حل شود. البته ورزشگاه وطني هم چمن مصنوعي خوبي دارد که اگر به آن نرسند مانند زمين داماش فرسوده مي‌شود.

وي درباره عملکرد بازيکنان مازندراني پرسپوليس نيز يادآور شد: همه بچه‌ها امسال زحمت کشيده‌اند. از مازندراني‌ها گرفته تا بقيه بچه‌ها که به اينجا رسيده‌ايم و تا اينجا آمده‌ايم. من از همه آنها تشکر مي‌کنم و اميدوارم در سه بازي آينده نيز نتيجه مناسبي بگيريم.

دايي درباره اتفاقات سوادکوه و سوءاستفاده برخي‌ها از نام پرسپوليس يادآور شد: موضوع خاصي نبود. ما به سوادکوه رفتيم و قرار بود در طول مسيرمان به قائمشهر ناهار بخوريم. اما به يک‌باره آقايي به داخل ماشين آمد و بدون اينکه من نام ايشان را بدانم گفت «بايد به دو جا برويم و با پاره کردن روبان آنجا را افتتاح کنيم»، ما دنبال اين کارها نيستيم. چون اصلا قرار نبود اين اتفاق بيافتد. ما هم سريعا محل را ترک کرديم. البته من اصلا نمي‌دانم آن آقا چه کسي بود و ماجرا چه بود اما قطعا اجازه سوءاستفاده از نام پرسپوليس را نخواهيم داد.

وي درباره حضور هوادار پرسپوليسي قطع‌ نخاعي در ورزشگاه وطني نيز گفت: من وظيفه‌ام بود که به ديدار اين هوادار خونگرم مازندراني بروم که عاشق پرسپوليس بود. خيلي خوشحال شدم که توانستم دقايقي او را شاد کنم. اين کاري بود که از دست من در قبال محمدرضا برمي‌آمد. البته وقتي او را در ورزشگاه وطني ديدم باز هم خوشحال شدم و به عنوان وظيفه کنار او رفتم. من هميشه براي اين پرسپوليسي عزيز آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم به وظيفه‌ام عمل کرده باشم چون کار خاصي نکردم. خدا را شکر ما هواداراني داريم که همه عاشق تيم خود هستند که جا دارد از آنها که هيچگاه ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها