کد خبر: ۲۱۰۸۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که دیگر امیدی برای رفتن به جام جهانی ندارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، یکشنبه شب بساط والیبال در اردوی پرسپولیس به راه بود. یک طرف جوان‌ها و طرف دیگر پیرمردها یا آنهایی که سن و سال بیشتری داشتند. هواداران هم آمده بودند تا بازیکنان یا تیم مورد علاقه خود را نه در فوتبال که در والیبال تشویق کنند.

 

در نهایت هم مشخص نشد جوان‌ها بردند یا سن و سال دارها. هر کدامشان چیزی می‌گویند. فرزاد حاتمی مدعی است تیمشان برده و با 3 گیم اختلاف از تیم دایی پیش افتاده. او با قاطعیت این را می‌گوید اما دایی و یارانش هم از برد قاطع شان صحبت می‌کنند.

 

حاتمی با شوخی و خنده این را می‌گوید و البته بحث را می‌کشاند به سمت شرایط پرسپولیس، قهرمانی لیگ و کم بازی کردنش. او از تیم ملی هم صحبت می‌کند، تیمی که به قول خودش دیگر شانسی برای حضور در آن و البته جام جهانی ندارد.

 

 * آخر شما والیبال را بردید یا تیم علی دایی؟

- به خدا ما بردیم. کشتیمشان. آن هم در 3 گیم متوالی.

 

* تو با چه کسانی هم تیمی بودی؟

- من، محسن بنگر، خلعت، پیام صادقیان و حسین ماهینی.

 

* تیم مقابل چی؟

- علی آقا. محمد دایی، آقا پنجی، جواد منافی، محمدرضا مولایی و کریم باقری. ما 3 گیم بردیم با اختلاف فاحش.

 

* اما آنها می‌گویند ما بردیم. مولایی و پنجعلی این را گفته‌اند...

- نمی‌دانم چطور بردند که ما ندیدیم. اهالی قائمشهر که آنجا بودند می‌توانند شهادت بدهند که کدام تیم برد و کدام تیم باخت. تازه با اختلاف هم بردیم تا نگویند شانسی بردید.

 

* برای شما کری هم خواندند؟

- اولش خواندند ولی وقتی گیم اول را بردیم دیگر از کری‌های‌شان هم خبری نشد. تازه گیم سوم را می‌خواستند با ناداوری ببرند اما باز هم نگذاشتیم و این اجازه را به آنها ندادیم.

 

* پس 3 - صفر آنها را بردید...

- دقیقا.

 

* با چه امتیازهایی؟ نزدیک یا با فاصله؟

- با فاصله خیلی زیاد. اصلا نگذاشتیم از امتیاز 12 بالاتر بیایند. تازه به آنها آوانس هم می‌دادیم تا بازی از هیجان نیفتد وگرنه تک رقمی می‌ماندند.

 

* علی دایی چطور بازی می‌کرد؟

- علی آقا و آقا کریم بهتر از بقیه بودند. البته علی آقا کمی هم جر می‌زد.

 

* پنجعلی چطور بود؟ گفته که خیلی خوب بازی کرده...

- واقعا؟ بیشتر سرویس‌هایمان را من می‌زدم. یک لحظه دیدم قسمتی از زمین حریف خالی است. توپ را آنجا زدم و سرویسم امتیاز گرفت. مولایی برگشت تا ببیند چرا زمین خالی است دید که آقا پنجی از زمین بیرون رفته و دارد با تماشاگران عکس یادگاری می‌اندازد.

 

* تازه پنجعلی گفته که در تیم شما فقط بنگر خوب بازی می‌کرد!

- نه بابا. من به تنهایی 40 امتیاز گرفتم.

 

* شرط چی بود؟

- یک شرط خصوصی بود که محمد دایی شرطش را نداد.

 

* برای پرسپولیس که اوضاع و احوال مدیریتی مناسبی ندارد بعید است که این جو شاداب در تمرین‌هایش حاکم است. چطور بچه‌ها همه چیز را کنار گذاشته‌اند و اینقدر شاداب و با روحیه تمرین می‌کنند؟

- این حال و روز مدیریتی برای من یکی تکراری شده. در استقلال هم این شرایط را دیدم و حالا در پرسپولیس هم همینطور. عملکرد بچه‌های ما و شادابی آنها قابل ستایش است. پول کمی دریافت کرده‌اند اما بشاش و شاد تمرین می‌کنند. یک هفته اردوی شمال و دور از خانواده اما انگار نه انگار. گرم تمرین می‌کنیم و جو صمیمی بر اردویمان حاکم است. بخش اعظمی از این ماجرا را مدیون علی دایی هستیم. این جو را مدیون علی دایی هستیم که رفاقت را در تیم به‌وجود آورده.

 

* تو از پرسپولیس چقدر پول گرفته ای؟

- یک مقدار. فکر می‌کنم حدود 10، 15 درصد.

 

* بقیه‌اش چی؟

- هنوز که چیزی نگفته‌اند. یک بار اعتصاب کردیم اما جواب نداد. قول دادیم که به خاطر مردم بازی کنیم اما حالا هم کسی نیست که جوابمان را بدهد.

 

* تو چرا کمتر بازی می‌کنی؟

- این نظر علی آقا است و من هم به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید به سلیقه او احترام بگذارم.

 

* ناراحت نیستی؟

- هر بازیکنی که بازی نکند ناراحت می‌شود و تاسف می‌خورد اما تلاش می‌کنم بازی به من برسد و جای ثابتی در ترکیب پرسپولیس برای خودم دست و پا کنم.

 

* همین بازی نکردن تو باعث شد تیم ملی را از دست بدهی...

- تیم ملی را صد در صد از دست دادم و دیگر امیدی ندارم به جام جهانی بروم. امسال تجربه خوبی برای من بود تا در آینده بدانم چطور تصمیم بگیرم. مشکلاتی برایم پیش آمد که امیدوارم دیگر اتفاق نیفتد.

 

* پرسپولیس که قهرمان نمی‌شود؟

- اتفاقا به نظر من شانس بالایی داریم که قهرمان شویم. استقلال، فولاد و نفت با هم بازی دارند که قطعا امتیاز از دست می‌دهند. کوچکترین لغزش آنها باعث می‌شود تا ما به صدر برسیم. اگر آنها بازی‌های‌شان را ببازند ما به رده دوم می‌رسیم و اگر هم روبروی هم مساوی کنند ما می‌توانیم قهرمان شویم که امیدوارم دومی اتفاق بیفتد.

 

* رضا محمدی و نیلسون در تمرین از تو و حنیف تقلید کردند و شادی شما در استقلال را تکرار کردند...

- تقلید کردند دیگر ولی آن خوشحالی فقط برای ما بود. گفتی حنیف، دلم برای او تنگ شده. برای دیوانه بازی‌هایش.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها