کد خبر: ۲۱۰۷۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
علی کریمی به دلیل مشکلات مالیاتی از سفر با تیم تراکتورسازی بازماند اما قرار است کریمی با گذاشتن سند ضمانتی، در امارات به اردوی تراکتورسازی ملحق شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علی کریمی بازیکن تیم تراکتورسازی به دلیل ممنوع‌الخروج بودن موفق به سفر با این تیم به امارات نشد. علت این امر عدم پرداخت مالیات قراردادش از سوی باشگاه استیل‌آذین است.

قرار است کریمی با گذاشتن سند ضمانتی، در امارات به اردوی تراکتورسازی ملحق شود. وی با دریافت کارت قرمز برابر  تیم الاتحاد در بازی با تیم لخویا قطر محروم است اما می‌تواند در ترکیب تراکتورسازان در امارات برابر العین این کشور قرار گیرد.

تراکتورسازی تبریز چهارشنبه 21 اسفند در دوحه قطر به مصاف تیم لخویا قطر می‌رود. این تیم بعد از این بازی روانه امارات شده و یک اردوی 5 روزه پیش از بازی با العین امارات در این کشور برگزار می‌کند.

وضعیت مبهم مهاجم تراکتورسازی

شاید زننده تنها گل تیم تراکتورسازی تبریز برابر الاتحاد عربستان به دلیل مصدومیت به بازی برابر لخویا نرسید.

کریم انصاری‌فرد بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی از ناحیه زانو احساس درد کرده و احتمال دارد در ترکیب تیم تراکتورسازی برابر لخویا قطر قرار نگیرد.

مهاجم آماده این روزهای فوتبال ایران علاوه بر گل تراکتورسازی برابر الاتحاد عربستان، در بازی تیم ملی ایران مقابل کویت نیز زننده گل پیروزی بخش کشورش بود.

البته کادر پزشکی تیم تراکتورسازی در تلاش هستند که وی را برای بازی با تیم لخویا قطر آماده کنند و حضور وی در ترکیب تیم تراکتورسازی نیز به نظر تونی اولیویرا بستگی خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها