کد خبر: ۲۱۰۵۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
کاپيتان تيم فوتبال ذوب‌آهن ابراز اميدواري کرد، شوک حضور فيروز کريمي در اين تيم به بقاي سفيدپوشان اصفهاني در ليگ برتر منجر شود.
محمدصلصالي در خصوص شرايط تيم ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت:‌ به هرحال ما شرايط خوبي نداريم. مهره‌هاي خوبي داريم، بازي‌هاي خوبي را هم به نمايش گذاشته‌ايم اما در فاز نتيجه‌گيري ناموفق بوده و نتايج قابل قبولي را کسب نکرده‌ايم. در چندين بازي پيش آمده که گل‌هاي بدي خورده و به راحتي نتايج را به حريفان خود واگذار کرده‌ايم، در حالي که در بيشتر بازي‌هايي که باختيم و يا مساوي کرديم فقط مستحق برد بوديم.


به نقل از تسنيم، مدافع باتجربه تيم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه افزود: در 3 بازي پاياني به جهت موقعيت خاص‌مان در جدول بايد 9 امتياز را بگيريم. در بين 3 بازي باقي‌مانده ديدار با صبا در قم براي‌مان ارزش زيادي دارد به همين دليل بايد اين بازي را ببريم تا با روحيه و شرايط بهتري در 2 ديدار پاياني به ميدان برويم و فصل را به خوبي به اتمام برسانيم.

وي با اشاره به تاثير حضور فيروز کريمي در تيم ذوب‌آهن تاکيد کرد: به هرحال سرمربي جديد با نظر باشگاه به تيم ما اضافه شد. کريمي مربي باتجربه و شناخته شده‌اي در فوتبال ايران است و اميدوارم در تيم ما موفق شود. 2 مربي قبلي‌مان هم براي ذوب‌آهن زحمت کشيدند اما به هرحال نتيجه نگرفتند. اميدوارم شوک به وجود آمده در تيم ما جواب دهد و فيروز کريمي که به لحاظ رواني و تاکتيکي تبحر دارد بتواند شرايط تيم را از اين که هست بهبود ببخشد و بتوانيم در ليگ برتر بمانيم.

صلصالي در پايان تصريح کرد: کابوس سقوط روي سر ذوب‌آهن است اما بايد اين کشتي به گِل نشسته را از وضعيت فعلي‌اش نجات دهيم و در ليگ برتر بمانيم. در اين بين بازي با صبا خيلي براي‌مان مهم است و اگر اين بازي را ببريم به احتمال 90 درصد در ليگ برتر خواهيم ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها