کد خبر: ۲۱۰۵۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مردم استان‌هاي مختلف هميشه به من لطف داشته‌اند اما از اتفاقات مازندران تعجب کردم.
رضا حقيقي در خصوص اردوي مازندران اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌هاي دايي به استاني آمديم که شرايط آب و هوايي بسيار خوبي دارد. همه‌چيز رعايت مي‌شود و به نظرم صددرصد اين اردو تاثيرات مثبت خود را بر روي پرسپوليس خواهد گذاشت.

به نقل از فارس، حقيقي ادامه داد: ما بايد با داماش بازي کنيم و همه از وضعيت چمن مصنوعي گيلان اطلاع دارند. به همين دليل تمرينات در شمال به همراه 2 ديدار تدارکاتي به نفع پرسپوليس است. بازي سختي در پيش داريم و به نظرم اين اردو مي‌تواند عصاي دست ما براي موفقيت در بازي‌هاي آينده باشد.

وي در خصوص شعارهاي هواداران مازندراني در تمرين روز گذشته بر عليه خودش گفت: باور کنيد وقتي برخي شعارهاي پراکنده را شنيدم تعجب کردم. خداراشکر مردم شهرهاي مختلف ايران به من لطف داشته‌اند و ممنون و شرمنده آنها هستم به همين دليل هميشه عاشق پرسپوليس بوده‌ام و خواهم بود. الان هم هرگز از هواداران مازندراني ناراحت نيستم چون يکسري ناآگاهانه حرف زده‌اند.

وي افزود: مازندراني‌ها خيال مي‌کنند که من مي‌خواهم براي پرسپوليس کلاس بگذارم اما آنها بدانند هر بازيکني مي‌تواند براي آينده خودش تصميم بگيرد. من بارها گفته‌ام و باز هم مي‌گويم اگر در ايران بمانم غير از پرسپوليس در تيم ديگري توپ نمي‌زنم البته اگر بازيکني هم نظر من را نداشته باشد در دنياي حرفه‌اي مسئله‌ خاصي نيست اما حرف من همين است؛ در ايران فقط پرسپوليس.

حقيقي ادامه داد: متاسفانه برخي‌ها صحبت کرده و هواداران را دچار سوءتفاهم کردند اما من با اتفاقات ديروز کنار آمدم مردم مازندران را از صميم قلب دوست دارم ولي بابت حرکت روز گذشته‌شان واقعا جا خوردم و تعجب کردم. اميدوارم که بتوانم فعلا در اين سه بازي براي تيمم موثر و مفيد باشم تا ببينيم در آينده چه اتفاقي مي‌افتد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها