کد خبر: ۲۱۰۴۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
راهبه‌های ربوده شده سوری که بامداد گذشته وارد خاک سوریه شدند، تاکید کردند، دستورات و اوامر رئیس جمهوری سوریه و تلاش‌ بی‌وقفه دستگاه‌های امنیتی لبنان موجب آزادی ما شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس در دمشق، راهبه‌های آزاد شده سوری از «بشار اسد»، رئیس جمهوری سوریه به خاطر دستوراتش جهت تسهیل در عملیات گفت‌وگو با تروریست‌های رباینده آنها که 13 راهبه و 3 همراه آنها را ربوده بودند، تشکر  وقدردانی کردند.

  

این راهبه‌ها همچنین از سرلشکر «عباس ابراهیم»، مدیر دایره امنیت عمومی لبنان نیز به خاطر نقشی که در به نتیجه رسیدن عملیات مبادله صورت گرفت، تشکر کردند.

در همین راستا آنها از «جرج حسوانی»، بازرگانی سوری که طی مدت اسارت‌شان نزد گروه جبهه النصره، پذیرایی و استقبال از آنها را برعهده داشت، هم تشکر کردند.

  

اما «حسین مخلوف»، استاندار ریف دمشق که در گذرگاه ورودی راهبه‌های ربوده شده جهت استقبال از آنها و نظارت بر عملیات مبادله حضور داشت نیز در سخنانی گفت: همه این تلاش‌ها به لطف دستورات و اوامر رئیس جمهوری سوریه صورت گرفت که بر اتمام مراحل توافقنامه و از بین بردن موانع پیشرو جهت به نتیجه رسیدن عملیات مبادله تاکید داشت.

  

راهبه‌های ربوده شده سوری که از اهالی شهرک مسیحی نشین معلولا هستند، پس از ورود به خاک سوریه به کلیسای «المریمیه» در دمشق رفته و شب را در آنجا سپری کردند.

  

پیش بینی می‌شود،‌ آنها در کنفرانس خبری نیز شرکت و برای رسانه‌ها درباره ربوده شدن‌شان از سوی جبهه النصره که 4 ماه پیش صورت گرفت، صحبت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها