کد خبر: ۲۱۰۳۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس امشب با حضور در بيمارستان امام خميني قائم‌شهر با محمدرضا فهيمي هواداري که 13سال به دليل قطع نخاع روي تخت بيمارستان است، ديدار کرد.
13 سال پيش در يکي از ورزشگاه‌هاي ساري اتفاقي تلخ قبل از بازي پرسپوليس و شموشک نوشهر افتاد و ورزشگاه متقي ساري به يکباره فرو ريخت. در همين هنگام نوجواني به نام محمدرضا فهيمي که عاشق پرسپوليس و فوتبال بود زير آوار ماند و قطع نخاع شد.
 
از همين‌رو اين نوجوان از آن بازي تلخ تا به امروز 13 سال است که روي تخت بيمارستان است و فقط با عکس‌هاي بازيکنان پرسپوليس در کنار تختش و ديدن آنها از تلويزيون اتاقش ثابت کرده که هنوز هوادار دو آتشه قرمزپوشان است. اما علي دايي سرمربي تيم پرسپوليس که خيلي خوب آن خاطره تلخ يادش است، امشب در اقدامي خداپسندانه و بدون اطلاع قبلي به بيمارستان امام خميني قائمشهر رفت و با محمدرضا فهيمي ديدار کرد و به مناسبت جشن تولد او هديه‌اي به وي داد.
 
اشک‌ها و لبخندهاي محمدرضا فهيمي که با ديدن شهريار فوتبال ايران ذوق‌زده شده بود و حتي نتوانست به دليل بغضي که در گلويش بود خاطره خود را در مورد دايي تعريف کند، باعث شد شرايط ويژه‌اي در اتاق محمدرضا در طول حضور 15 دقيقه‌اي دايي پيش بيايد.
 
پدر و مادر محمدرضا فهيمي امشب در بيمارستان بودند و بابت اين کار خداپسندانه علي دايي از وي تقدير و تشکر کردند.
 
علي دايي نيز براي سلامتي اين نوجوان پرسپوليسي در بيمارستان امام خميني دست به دعا شد و همراه با محمد پنجعلي و ساير پرسپوليسي‌ها براي همه بيماران آرزوي سلامتي کرد.
 
اما نکته جالب اين بود که با توجه به اينکه ساير بيماران نيز از حضور دايي در بيمارستان امام خميني مطلع شده بودند، خود را با زحمت فراوان به دايي رساندند و با وي عکس يادگاري گرفتند، البته دايي نيز خودش به ديدار چند بيمار قطع نخاعي رفت و براي آنها نيز آرزوي سلامتي کرد.
 
حدود 200 هوادار نيز با ديدن دايي با حضور مقابل بيمارستان امام خميني به تشويق شهريار فوتبال ايران پرداختند. به همين دليل دايي به سختي توانست وارد بيمارستان و سپس از بيمارستان خارج شود.
 
محمدرضا فهيمي هوادار دو آتشه پرسپوليسي‌ها نيز ضمن تقدير و تشکر از دايي اعلام کرد که ديدار با وي يکي از آرزوهاي زندگي‌اش بوده است و هيچ‌وقت کادوي تولد دايي را از خود جدا نمي‌کند. وي حتي براي پرسپوليس در ليگ برتر آرزوي قهرماني کرد. يک پيراهن با امضاي علي دايي که متعلق به باشگاه پرسپوليس است نيز به محمدرضا فهيمي اهدا شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها