کد خبر: ۲۱۰۲۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲

آزاد کار وزن 57 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران گفت: از حریفانم در جام جهانی شناخت خوبی دارم.

حسن رحیمی در گفت و گو با خبرنگار کشتی ایسنا، درباره‌ی رقابت های جام جهانی کشتی آزاد و آمادگی اش برای حضور در این رقابتها، اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و مصدومیت خاصی ندارم. شرایط عالی است و مشکل خاصی وجود ندارد. با توجه به این که برای رقابت‌های امسال 2 کیلوگرم ارفاق وزن در نظر گرفته شده است وضعیت بهتری خواهیم داشت.

او درباره‌ی قرعه ایران در جام جهانی بیان کرد: فکر می‌کنم گروه متوسطی داریم. گروهمان زیاد بد نیست و حریف سختمان آمریکاست. البته نباید هندوستان را هم دست کم بگیریم. آنها در سبک وزن کشتی گیران خوبی دارند که امیدواریم با تمریناتی که کرده‌ایم بتوانیم آنها را پشت سر بگذاریم.

رحیمی با اشاره به اینکه از بیشتر حریفانش شناخت دارد گفت: با حریف آمریکایی پارسال کشتی گرفته‌ام و با کشتی گیر هندی در فینال جهانی روبرو شدم که توانستم شکستش دهم. با کشتی گیر ارمنستان کشتی نگرفته‌ام اما از او شناخت دارم چون در بیشتر رقابت‌های جهانی شرکت می کند و تنها حریف ترکم را نمی‌شناسم چون سزار آک گول به این رقابت‌ها نمی‌آید و کشتی گیر دیگری جای او کشتی خواهد گرفت.

دارنده‌ی مدال طلای رقابت‌های جهانی 2013 ادامه داد: ما نباید با قرعه کشی و نحوه زمان بندی رقابت‌ها روحیه خود را ببازیم. درست است که آمریکایی‌ها میزبان هستند و از شرایط میزبانی استفاده می کنند اما ما باید آنها را درخاک خودشان شکست دهیم. درست است که آنها در بعضی اوزان کشتی گیران خوبی دارند ولی تیم ما متشکل از کشتی گیران جوان و با تجربه است که می‌توانیم آنها را شکست بدهیم. روس‌ها هم تیم خوبی را به این رقابت‌ها می‌فرستند و در وزن من ، لبدوف کشتی می‌گیرد.

ملی پوش وزن 57 کیلوگرم ایران درپایان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم ابتدا با پیروزی در مرحله‌ی گروهی مقابل آمریکا از گروه صعود کنیم و پس از آن در فینال با پیروزی بتوانیم قهرمانی خود را تکرار کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها