کد خبر: ۲۱۰۲۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
مالک سابق باشگاه ملوان با انتقاد شديد از افرادي که در يک سايت اينترنتي اجتماعي به او توهين‌ و ناسزا گفتند، مي‌گويد رقم بدهي گفته شده به او در روز خريد باشگاه ملوان با آنچه بعدا مشخص شد متفاوت بوده است و او هيچ گاه به مردم خيانت نمي‌کند و نمي‌تواند خلا 10 ميلياردي اين باشگاه را در حالي که به آن تعهدي نداده است، پر کند.

سيروس محجوب با انتقاد از برخي از هواداران تيم ملوان، اظهار کرد: متاسفانه در فيس بوک "ملوان کلاپ" برخي از افراد که ظاهرا اسم هوادار را به خود گرفته‌اند، انواع و اقسام توهين‌ها و ناسزاها را عليه من مطرح کردند. اين در حالي است که ما به ملوان نيامده‌ايم تا به کسي آزار برسانيم. همان طور که در چند بازي که در خدمت هواداران بوديم توانستيم دل آنها را شاد کنيم وقتي که ديديم مشکلاتي وجود دارد از ادامه کار منصرف شديم. انتظار نداشتيم بعد از زحماتي که در اين تيم داشتيم اين ناسزاها را بشنويم. به هر حال انتظار داشتيم از هواداران عزيزمان منصفانه تيم را نقد کنند.

به گزارش ايسنا، او افزود: ما بايد با واقعيت‌هاي موجود نقد را انجام دهيم. وقتي من باشگاه ملوان را خريدم رقم بدهي‌اش چيزي جز اين بود که در حال حاضر مطرح شده است. وقتي باشگاه را خريدم اسناد بدهي رقمي را مشخص مي‌کرد که من آن را قبول کردم و مورد تاييد من بود. حالا اين که چرا اسناد را جوري تنظيم کرده بودند و به من نشان دادند که رقم بدهي‌ها کم باشد، مساله ديگري است. اما واقعا اگر قرار باشد کسي ناراحت باشد اين ما هستيم که بايد ناراحت باشيم. من ظرف 33 روز حضور در ملوان 50 درصد تعهداتم را عملي کردم؛ تعهداتي که شش ماه بايد به طول مي‌انجاميد تا آن را عملي کنم. من به همه افکار احترام مي‌گذارم، اما ناموس من شرافت من است،. متاسفانه به ناموس من در آن صفحه اجتماعي اهانت شده است. محجوب وقتي به جنگ رفت 12 سال داشت و در 13 سالگي تير خورد. من به جنگ رفتم براي دفاع از ناموس وطن و ناموس خودم، آيا انصاف است که به ناموس من توهين شود؟ من براي کساني که از مسائل زيادي اطلاع ندارند و پيش داوري مي‌کنند، متاسفم. من براي اين نوع رفتارها در ورزش متاسفم. من نه چيزي از ملوان گرفته‌ام و نه حقوق چند ميليوني برداشته‌ام و نه حتي پورسانتي از اين تيم گرفته‌ام. پس چرا بايد عده‌اي اين گونه به من اهانت کنند.

مالک سابق باشگاه ملوان ادامه داد: ما در اين تيم پولمان و وقتمان را گذاشتيم، به آنچه اعتقاد داشتيم عمل کرديم، اما نمي‌توانم به مردم خيانت کنم. شهردار و رييس شوراي شهر انزلي شاهد هستند روزي که ما خواستيم باشگاه را بگيريم به ما گفتند که رقم بدهي ملوان پنج ميليارد و 200 ميليون تومان است که دو ميليارد و 200 ميليون آن متعلق به منطقه آزاد است و اصلا ربطي به باشگاه ندارد. چگونه است که بليت ورزشگاه تختي انزلي در اين وضعيت مالي پنج هزار تومان شده، هواداران صدايشان در آمده است. من چگونه 10 ميليارد تومان خلأ مالي باشگاه را پر کنم در حالي که اصلا در روز عقد قرارداد از آن اطلاعي نداشتم.

محجوب در پايان گفت: براي درستي صحبت‌هايم مي‌توانيد از شهردار و رييس شوراي شهر انزلي اين مطالب را بپرسيد چرا که آنها در تمام جلسات ما حاضر بودند و ديدند که رقم بدهي را به من چه گفتند و بعدا مشخص شد که رقم بدهي واقعي چه قدر است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها