کد خبر: ۲۱۰۱۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي ايتاليايي آ.اس.موناکو پيروزي نزديک مقابل سوشو را مهم قلمداد کرد و از رسانه‌ها خواست شاگردانش را با پاري‌سن‌ژرمن مقايسه نکنند.

 

شب گذشته در ادامه مسابقات هفته بيست و هشتم ليگ دسته اول فوتبال باشگاهي فرانسه «لوشامپيونه» موناکويي‌ها 2 بر يک در ورزشگاه خانگي خود مقابل ميهماني که از دقيقه 85 يک بازيکن کمتر داشت و 10 نفره شد، به برتري رسيدند.

کلاديو رانيري اظهار داشت: اين برد نتيجه‌اي بسيار بسيار مهم براي موناکو است. قبل از بازي هم به بازيکنانم هشدار داده بودم که کار مقابل سوشو بسيار سخت است و تا لحظه آخر، ‌پيچيده‌تر هم خواهد شد. با اين حال گمان مي‌کنم بايد خوشحال باشيم برنده بازي شديم که خوب کار کرديم.

وي ادامه داد: سوشويي‌ها مقابل ما چندين بار صاحب موقعيت گل شدند. آنها نماي تيمي بسيار خوب و جنگنده را داشتند. با اين حال وقتي ايستادگي مردانم را ديدم، ‌در پايان بازي اطمينان داشتم با برد زمين را ترک خواهيم کرد. در آن دقايق اصلا نترسيدم.

رانيري همچنين گفت:‌ در رسانه‌ها مي‌‌خوانم يا مي‌شنوم که از موناکو به عنوان پاري‌سن‌ژرمن شماره 2 نام مي‌برند اما اين حرف صحيحي نيست. موناکو خصوصيات خاص خودش را دارد.

در اين پيکار برباتف 6، رودريگوئز 55 (پنالتي) براي تيم تحت امر رانيري گل زدند. تک گل حريف نيز توسط بوتين دقيقه 83 زده شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها