کد خبر: ۲۱۰۰۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: باشگاه بايد به تمام تعهداتش نسبت به بازيکنان عمل کند.
محمد جمشيدي با زحمتکش خواندن بازيکنان پرسپوليس گفت: با وجود تمام مشکلاتي که باشگاه داشته، اما کادر فني و بازيکنان پرسپوليس از ابتداي فصل تاکنون با تمام توان و وجود در تمرين‌ها و بازي‌ها شرکت کرده‌اند تا از آبرو و حيثيت خود و باشگاه دفاع کنند.

به گزارش ايسنا، وي با بيان اينکه باشگاه بايد به تعهداتش نسبت به بازيکنان و کادر فني عمل کند، گفت: حق با بازيکنان است و آن‌ها طبق قراردادي که با باشگاه امضا کرده‌اند، بابت خريد خانه، ماشين و ... چک دادند و مسئولان باشگاه بايد با مد نظر قرار دادن اين موضوعات و طبق قرارداد، حق و حقوق بازيکنان و کادر فني را پرداخت کنند.

جمشيدي با بيان اينکه از صحبت‌هايش برداشت‌هاي نادرستي صورت گرفته است، گفت: من در مورد بازيکنان، کلي صحبت کردم و منظورم رضا حقيقي نبوده است. اعتقادم اين است که حقيقي بازيکن زحمت‌کش و با اخلاقي است و نبايد حرف‌هاي من را به خودش بگيرد. من گفتم هر بازيکني که در پرسپوليس و استقلال بازي مي‌کند بايد با عرق و عشق وارد اين دو تيم شود. البته اين موضوع را بازيکنان و کادر فني طي ماههاي گذشته نشان داده‌اند و پس از اعتراض‌هايي که به پرداخت نشدن پولهايشان داشتند و عليرغم اين که ما پولي به آنها پرداخت نکرديم به تمرين‌ها برگشتند و پرقدرت در بازيها حاضر شدند.

او درباره نامه حسابرس وزارت ورزش و جوانان به باشگاه پرسپوليس مبني بر خودداري از عقد قراردادهاي مالي جديد به ايسنا گفت: ما در هيات مديره چنين نامه‌اي را نديده‌ايم هرچند ممکن است ابن نامه به باشگاه رسيده باشد. اما در کل اگر وزارت ورزش چنين نظري داشته باشد ما تابع هستيم. با اين حال مشکلي براي قرارداد پرسپوليس با بانک رسالت ايجاد نمي‌شود و وزارت ورزش هم به دنبال اين نيست که براي پرسپوليس و کارهايش مشکل ايجاد کند.

جمشيدي گفت: مطمئن باشيد که اين طرح باعث مي‌شود پرسپوليس در سال آينده بدون دغدغه و نياز مالي کارش را انجام دهد و به باشگاه کمک مي‌کند که با درآمدزايي مناسب براي تيم‌هاي پايه هم به راحتي برنامه‌ريزي کند.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس با ابراز اميدواري از برطرف شدن مشکلات مالي اين باشگاه گفت: همه بايد دست به دست هم بدهيم تا پرسپوليس از شرايط نامناسب کنوني خارج شود. اميدوارم با درايت وزارت ورزش و جوانان و هيات مديره و علي پروين، هرچه زودتر مشکلات باشگاه حل شود تا دغدغه‌هاي کادر فني، بازيکنان و هواداران عزيز برطرف شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها