کد خبر: ۲۱۰۰۸۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال گسترش‌فولاد تبريز گفت:تعطيلي نه تنها به ضرر ما بلکه به ضرر ساير تيم‌ها هم شد اما به هرحال چاره‌اي نيست چون بحث بازي‌هاي ملي و آسيايي در ميان است.
مهدي تارتار در خصوص تمرينات اين روزهاي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: از هفته گذشته تمرينات‌مان را آغاز کرديم و در تبريز کار را ادامه داديم و حالا هم به کرج آمده‌ايم تا در چهارباغ اين شهر اردوي تدارکاتي‌مان را از امروز آغاز کنيم. اين روزها در کرج هستيم و مي‌خواهيم اردوي يک هفته‌اي را در اين شهر برپا کنيم.

به گزارش فارس، وي در مورد افت بدني بازيکنان تيمش افزود: طبيعتا بعد از 12 روز استراحت مقداري بدن‌ها افت مي‌کند اما ما هم قصد داريم در اين مدت به بدن بازيکنان فشار آوريم تا در 7 فروردين و بازي مقابل ملوان در تبريز شرايط خوبي داشته باشيم.

تارتار ادامه داد: همه بازيکنان در تمرينات حضور دارند و حتي محسن فروزان هم که مصدوم بود با رفع آسيب‌ديدگي اين روزها در کنار ساير بازيکنان مشغول تمرين است.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز درباره رابطه تعطيلي ليگ و افت بدني بازيکنان تيمش اظهار داشت: اين تعطيلي نه تنها به ضرر ما بلکه به ضرر ساير تيم‌ها هم شد اما به هرحال چاره‌اي نيست چون بحث بازي‌هاي ملي و آسيايي در ميان است و ما بايد به قوانين احترام بگذاريم هر چند که خيلي ضرر کرديم.

تارتار در پايان در خصوص برنامه‌هاي آماده سازي تيمش گفت: در تبريز با تيم شهرداري بازي کرديم و چهارشنبه اين هفته به ديدار راه‌آهن مي‌رويم تا بازيکنان از لحاظ بدني دچار افت نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها