کد خبر: ۲۱۰۰۸۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: براي کي‌روش شرايطي چون زمين استاندارد و امکانات براي تمديد قرارداد مهم‌تر از رقم آن است.
علي کفاشيان در مورد اينکه کارلوس کي‌روش، داشتن امکانات و زمين مناسب را براي تمديد قراردادش مهمتر از رقم قرارداد دانسته به تسنيم گفت: بله، همينطور است و براي کي‌روش اين مسائل مهمتر از هر چيز ديگري است. او از ما امکانات و به ويژه زمين‌هاي مناسب مي‌خواهد و اين مسائل برايش از بحث‌هاي مالي مهم‌تر است ما هم با او مذاکرات را ادامه مي‌دهيم.

وي در مورد مشکلات مالي فدراسيون فوتبال در راه تامين هزينه‌هاي اردوي تيم ملي تاکيد کرد: در اين مورد واقعا مشکل وجود دارد. هتل‌ها خيلي گران است. در حال حاضر با افزايش نرخ ارز و هزينه‌ها، خرج ما 4-3 برابر شده اما درآمدها ثابت و مانند گذشته است.

کفاشيان در مورد اينکه با وجود حضور اسپانسر جديد چرا هنوز صحبت از مشکلات مالي فدراسيون فوتبال است، يادآور شد: اسپانسر کارش را شروع و مبلغي هم به حساب ما واريز کرده است اما خرج‌مان خيلي بيشتر است. فوتبال ما با هزينه‌اي 30 ميليارد توماني، معادل 10 ميليون دلار روبه‌رو است. يکي، دو ميليون دلار آن را فيفا به ما پرداخت مي‌کند اما ساير هزينه‌ها با خود ما است.

رئيس فدراسيون فوتبال ادامه داد: نبايد فراموش کنيم که تنها تيم ملي فوتبال نيست، در رده‌هاي سني زير 14، 16 و 19 سال، هم در بخش آقايان و هم بانوان بايد در مسابقات شرکت کنيم. تيم المپيک، فوتسال و فوتبال ساحلي هم هستند. ضمن آنکه فدراسيون فوتبال با بدهي‌هايي هم روبه‌رو است که بايد پرداخت شود بنابراين درست است که اسپانسر گرفته‌ايم اما هزينه‌هاي ما تنها به تيم فوتبال بزرگسالان ختم نمي‌شود.

کفاشيان با اين حال بر برگزاري اردوهاي تيم ملي اصرار و خاطرنشان کرد: اردوها را بايد برگزار کنيم تا بازيکنان بروند و بازي کنند. شاهد بوديد که بازي با گينه چه اندازه براي تيم ايران و بازيکنان مفيد بود.

«فدراسيون قطر قول همکاري براي حضور جباري و منتظري در اردوي آفريقاي جنوبي را داده اما اگر اين اتفاق رخ ندهد، احتمال تغيير برنامه اين اردو وجود دارد؟» رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ اين سوال به تسنيم گفت: منتظر پاسخ قطعي آنها هستيم. اگر جوابشان منفي باشد آن وقت بايد با کي‌روش صحبت کنيم. اگر قرار باشد بازيکنان اصلي نيايند و تيم دوم ما به آفريقاي جنوبي برود، آن زمان بايد تصميم مديريتي بگيريم که اين تيم به سفر برود يا در همين ايران بماند و اردويش را برگزار کند. با اين حال اولويت ما برگزاري اردوهاست.

کفاشيان درباره احتمال افزايش تعداد ديدارهاي تدارکاتي تيم ملي اظهار داشت: هنوز سه ماه فرصت داريم و مي توانيم ديدارهاي جديدي را براي تيم ملي هماهنگ کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها