کد خبر: ۲۱۰۰۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
نلو وينگادا مي‌گويد هفته آينده براي نهايي کردن و امضاي قرارداد با فدراسيون فوتبال به ايران مي‌آيد

سرمربي جديد تيم ملي فوتبال المپيک ايران درباره توافق با فدراسيون فوتبال براي هدايت اين تيم اظهار کرد: ايران در طول هفته گذشته با کويت و گينه بازي کرد بنابراين مقداري سر فدراسيون شلوغ بود و نتوانستم درباره با تيم ملي المپيک با کفاشيان صحبت کنم اما در چند روز اخير اين فرصت را داشتم تا با رييس فدراسيون ايران حرف بزنم و ما درباره همه چيز صحبت کرديم.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: من تمام مدارک لازم را براي فدراسيون فرستادم و کفاشيان هم نظر مثبتي دارد. از نظر من همه چيز نهايي شده و فقط اين موضوع باقي مي‌ماند که من با سفر به تهران قرارداد را نهايي و امضا کنم.

وينگادا در پاسخ به اين سوال که چه مسائلي درباره قرارداد باقي مانده گفت: تقريبا درباره همه چيز با فدراسيون ايران صحبت کردم. براي من بيش از 90 درصد کار نهايي شده و درباره مسائلي مثل دستيار ايراني، فدراسيون بهتر مي‌تواند نظر دهد.

او درباره اينکه آيا درباره حضور دستيار ايراني روي نيمکت با فدراسيون توافق کرده يا خير گفت: همان طور که گفتم براي من همه چيز نهايي شده و مشکلي با اين موضوع ندارم. هفته گذشته تحقيق زيادي روي شرايط تيم المپيک و بازي‌هاي آسيايي و نحوه حضور در مقدماتي المپيک انجام دادم. مي‌خواهم بهترين عملکرد را داشته باشم و به همين خاطر از همين حالا کارم را شروع کرده‌ام. داشتن مربي ايراني براي ما مهم است چرا که آن‌ها فضا فوتبال ايران را بهتر از من مي‌شناسند. زماني که در پرسپوليس بودم هم افشين پيرواني دستيارم بود و مشکلي با اين موضوع نداشتم.

وينگادا همچنين در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کند بتواند تيم زير 23 سال ايران را پس از 40 سال به المپيک برساند گفت: اين چالشي است که همه ما با آن روبه‌رو هستيم. نه تنها من بلکه کل فوتبال ايران با اين چالش روبه‌رو هستند. از قاره آفريقا چهار تيم صعود مي‌کند اما از آسيا سه تيم. اين کار ما را سخت مي‌کند اما فوتبال ايران صاحب سبک است و به نظر من، ما شانس خوبي براي صعود داريم. البته اگر همه چيز را به خوبي براي صعود آماده کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها