کد خبر: ۲۱۰۰۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار تیمش برابر الریان گفت: «تساوی به درد هیچکدام از تیم ها نمی‌خورد.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نيوز، احمد جمشیدیان در خصوص بازی استقلال مقابل الریان قطر در جام باشگاه های آسیا گفت: «بازی سختی را برابر الریان در پیش داریم و برای خارج شدن از شرایط فعلی باید این تیم را شکست دهیم. تساوی در این بازی هم برای هیچکدام از دو تیم فایده ای ندارد و تنها پیروزی است که می تواند تیم برنده را به صدر جدول نزدیک کند.»

 

وی با بیان اینکه تمرینات اختصاصی اش را پیگیری می کند در مورد اینکه بالاخره علت مصدومیت طولانی مدتش چه بوده است گفت: «متاسفانه ابتدای فصل چند تشخیص اشتباه باعث شد جراحی داشته باشم و در حالی که به سلامتی کامل نزدیک می شدم از چند ناحیه دیگر دردهایم شروع شد و تشخیص های اشتباه ادامه داشت. اما خوشبختانه الان علت مصدومیتم مشخص شده و علاوه بر درمان در حال تمرین هم هستم.»

 

هافبک استقلال در مورد  پنالتی سال قبل به استقلال و صحبت‌هایی که هنوز در مورد آن اتفاق دیدار سپاهان و استقلال مطرح می‌شود، عنوان کرد: «صحبت‌هایی را که باید بیان می‌کردیم در آن مقطع زدم. امروز علیرضا علیپور در برنامه ورزش و مردم به این مسئله اشاره کرد و گفت موضوع خاصی نبوده است. متأسفانه برخی از شیطنت‌‌ها باعث بزرگنمایی این مسئله شد.»

 

وی در مورد اینکه چه مقدار از استقلال پول گرفته است، اظهار داشت: «من در ابتدای فصل حدود 10 الی 15 درصد از قراردادم را دریافت کردم و پس از آن نیز اکثرا مصدوم بودم و خدا را شکر پولی نگرفتم. اولویت من برطرف شدن مصدومیتم است. باشگاه می‌تواند شهادت بدهد که در این مورد بحث مالی نداشتم و در مصاحبه‌هایم این موضوع را مطرح نکردم.»

 

جمشیدیان تصریح کرد: «آنقدر که شما حاشیه را دوست دارید متن را دوست ندارید. مصدومیت یک موضوع عادی و پیش پا افتاده در فوتبال است. کاکا در زمان حضور در رئال مادرید مصدوم شد در حالی که قرارداد بزرگی بسته بود. خدا را شکر استقلال بدترین تیم از لحاظ مالی در لیگ امسال است. این مسئله خدا را شکر دارد. اگر عضو سپاهان بودم و با وجود مصدومیت پول می‌گرفتم هر بحثی را مطرح می‌کردند  اما وقتی در استقلال پول نیست و بازیکنانی که 25 بازی انجام دادند پولی نگرفتند من که مصدوم بودم نیز پولی دریافت نکردم.»

 

وی در پایان در مورد صحبت‌های سیاوش اکبرپور خاطر نشان کرد: «صحبت‌های اکبرپور را نخواندم و در جریان این مسئله نیستم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها