کد خبر: ۲۱۰۰۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي منچسترسيتي اخبار منتشر شده درباره پيوستن مسي به اين تيم را رد کرد.

رسانه‌هاي اسپانيايي در روزهاي گذشته اعلام کردند که ليونل مسي تمايل دارد تا به زودي به باشگاه منچسترسيتي ملحق شود.

مانوئل پيگريني، سرمربي منچسترسيتي در واکنش به اخبار منتشر شده درباره پيوستن ليونل مسي به اين تيم گفت: اين‌ صحبت‌ها فقط زاييده ذهن خبرنگاران است و شايعه‌اي بيش نيست. فکر نمي‌کنم چنين انتقالي رخ دهد و مسي به منچسترسيتي بپيوندد. او بازيکن بزرگي براي باشگاهش محسوب مي‌شود و فکر نمي‌کنم تمايلي به جدايي داشته باشد.

سرمربي شيليايي منچسترسيتي که تيمش فردا در جام حذفي در خانه برابر ويگان به ميدان خواهد رفت، درباره محروميت دو جلسه‌ايش در ليگ قهرمانان اروپا، گفت: فکر نمي‌کنم کاري کرده باشم که با محروميت دو، سه جلسه‌اي مواجه شوم. من دو روز پس از بازي تيمم با بارسلونا در نشست خبري گفتم که صحبت‌هايم درست نبوده است، اما هنوز هم مي‌گويم که آن پنالتي که داور براي بارسلونا گرفت پنالتي نبود و آن تصميم باعث شد سرنوشت بازي عوض شود. نمي‌خواهم ديگر به اين جور مسائل فکر کنم. اگر آنها فکر مي‌کنند با اين محروميت‌ها مي‌توانند جلوي من را بگيرند، بايد منتظر بمانند تا واکنش‌هاي بعدي من را شاهد باشند.

سرمربي منچسترسيتي درباره شرايط مهاجمان تيمش گفت: آگرو دوران مصدوميت سنگيني را پشت سر گذاشته، اما فکر مي‌کنم او بتواند در بازي فردا (يکشنبه) براي ما به ميدان برود. او بازي سختي نيز با تيم ملي کشورش داشته و براي همين کمي خسته است. علاوه بر آگرو، نگردو شرايط خوبي دارد. او دوران مصدوميتش را پشت سر گذاشته و آماده شده است. من هميشه به نگردو اعتقاد داشتم. اگر مهاجمان ما بتوانند مانند قبل حضوري پر قدرت در تيم داشته باشند، تيم ما قطعا به موفقيت مي‌رسد.

منچسترسيتي که توانست با برتري برابر ساندرلند به قهرماني در جام اتحاديه دست يابد، فردا در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي انگليس در خانه پذيراي ويگان خواهد بود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها