کد خبر: ۲۱۰۰۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ما نبايد از باختن در بازي‌هاي دوستانه هراسي داشته باشيم، در غير اين‌صورت بايد در تيم ملي را تخته کنيم و فقط به تمرين بپردازيم.

علي پروين در مورد عملکرد تيم ملي فوتبال کشورمان در بازي برابر کويت و بازي دوستانه مقابل گينه اظهار داشت: اگر ما حرفي مي‌زنيم فقط به عنوان دلسوزي است چون من آرزويم اين است که تيم ملي ما که با سختي و البته پس از آن شيريني به جام جهاني رفت دست از پا درازتر برنگردد و انشاء‌الله طوري شرايط مهيا شود که بچه‌ها با حضور در جام جهاني پديده شوند و تيمي باشند که همه از آنها تعريف و تمجيد کنند.

به گزارش فارس، وي افزود: ما بازي‌هاي خوبي را مقابل کويت و گينه انجام داديم. بالاخره کي‌روش مشخص بود به دنبال دو هدف خاص خودش است؛ محک زدن جوانان و بررسي بازيکنان با تجربه که به نظرم به هدفش رسيد. ما اگر بخواهيم در اين گونه بازي‌ها از باخت بترسيم بايد در تيم ملي را ببنديم و فقط تمرين کنيم که اين هم فايده‌اي ندارد.

پروين ادامه داد: پس ما هرگز نبايد از باخت بترسيم. گينه با بازي خوبش مقابل ما به نظرم بخشي از ضعف‌هاي ما را به ما نشان داد. اين تيم ملي و بچه‌ها نياز به 4 بازي دوستانه و اردوي تدارکاتي گردن کلفت دارند. صد روز تا جام جهاني مانده وقت بدي نيست پس بهتر است تا دير نشده به جاي قدم زدن براي رسيدن به هدفمان بدويم.

پروين خاطر نشان کرد: البته طبيعي است که پس از هر باخت شايد انتقادهايي باشد اما به نظرم هرگز نبايد از اين انتقادها و اين باخت‌ها ترسي داشته باشيم. باخت مقابل گينه بد نبود چون تيم ملي ما به هدفش رسيد و بچه‌ها پس از 4 يا 5 روز که دور هم جمع شدند و در اين بازي به ميدان رفتند. استارت خوبي بود اما بايد بيشتر کار کنيم تا در جام جهاني زنگ تفريح نشويم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سؤالي که آيا باخت مقابل گينه براي تيم ملي خطرناک بود، گفت: به نظرم هرگز خطرناک نبود. در بازي‌هاي دوستانه از اين اتفاقات مي‌افتد و به نظرم بد نيست. اصل اين است که در بازي‌هاي رسمي مقابل تيم‌ها دست و پا بسته نباشيم. همين ماتيوس را نگاه کنيد که در يک برنامه تلويزيوني نظراتشان را درباره 3 بازي ما در جام جهاني در کنار علي دايي مطرح کرد. پس اينها را بايد کنار هم جمع کنيم و همه در راستاي کمک به تيم ملي خرج کنيم. بالاخره اين بازيکنان مانند ماتيوس و دايي و خيلي از مربيان و بچه‌هاي فوتبالي ما جام جهاني ديده‌اند و هر کس هم که الان حرفي مي‌زند دلش براي تيم ملي مي‌سوزد. ما آرزويمان سربلندي تيم ملي است و اميدوارم همه دست به دست هم بدهيم و بستري آماده کنيم تا انشاء‌الله بچه‌ها در جام جهاني بدرخشند. کارمان خيلي سخت است اين را بارها گفته‌ايم اما بايد زودتر کار را شروع کنيم تا ترس‌مان براي حضور در جام جهاني بريزد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها