کد خبر: ۲۰۹۹۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: اینگونه که روشن است وزارت ارشاد از پدر خوانده‌هایی که در دولت حیاط خلوتی برای خود درست کرده‌اند خط می‌گیرد و امروز نمایندگان نباید در برابر این جریان خزنده کوتاه بیایند.
به گزارش پایگاه 598 ، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به فرمایشات چند روز اخیر مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت فرهنگی کشور اظهار داشت: مجلس باید در این راستا نظارت خاصی بر اقدامات دستگاه‌های فرهنگی به خصوص وزارت ارشاد داشته باشد.
 
وی ادامه داد: باید در مجلس راهکارها و اهرم‌هایی در نظر گرفته شود که این نوع ولنگاری لجام‌گسیخته مهار شود.
 
بزرگواری افزود: کمیسیون فرهنگی لازم است به وظایف خود عمل کند و وزیر ارشاد را مدام به مجلس بکشاند و از وی در خصوص اقداماتی که انجام می‌دهد و کارهایی که احیاناً وظیفه دارد انجام دهد و انجام نمی‌دهد سؤال کند.
 
این مسئول گفت: اگر این مجلس که دو سال دیگر از عمر آن باقی مانده است دیر بجنبد و اقدامی نکند وضعیت فرهنگی کشور به سمتی خواهد رفت که جمع کردن آن آسان نخواهد بود.
 
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر ارشاد بیانیه‌ای هم صادر کرده، تصریح کرد: باید در عمل اقدام شود و این بیانیه‌ها را زیاد دیده‌ایم و شنیده‌ایم.
 
بزرگواری در پایان اذعان داشت: اینگونه که روشن است وزارت ارشاد از پدر خوانده‌هایی که در دولت حیاط خلوتی برای خود درست کرده‌اند خط می‌گیرد و امروز نمایندگان نباید در برابر این جریان خزنده کوتاه بیایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها