کد خبر: ۲۰۹۷۶۴
زمان انتشار: ۰۱:۴۸     ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
بعد از انتخاب داور بحرینی برای بازی رفت استقلال مقابل الشباب در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا استقلالی ها از طریق کمیته بین الملل باشگاه برای اعتراض به این انتخاب اقدام کردند اما با همچنان هیچ خبری از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر رسیدگی به این درخواست آن ها به گوش نرسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، مسوولان استقلال با زدن نامه به AFC از داور چینی شکایت کردند و حالا نمی‌توانند با حضور داور بحرینی در بازی برگشت مقابل الشباب کنار بیایند. البته استقلال بیش از یک ماه تا شروع بازی برگشت با الشباب زمان دارد و این فرصت خوبی است تا مسوولان این تیم بتوانند نسبت به انتخاب AFC اعتراض کنند.

میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در این زمینه گفته بود: «نمی‌دانم چرا AFC چنین انتخابی داشته. سال گذشته کنفدراسیون آسیا به این مسائل توجه داشت و انتخاب‌های خوبی می‌کرد. از طریق روابط بین‌الملل استقلال به این مساله اعتراض می‌کنیم. هنوز فرصت داریم تا نظر AFC را در این زمینه تغییر دهیم.»

باید دید در ادامه باشگاه استقلال می تواند با تغییر نظر AFC داور دیگری قضاوت بازی برگشت این تیم با الشباب را برعهده بگیرد. البته فعلاً که با اعلام فدراسیون فوتبال ظاهراً قرار است داور مالزیایی بازی برگشت استقلال مقابل الریان را قضاوت کند و ظاهراً روند انتخاب های عجیب داوری درباره این تیم به پایان رسیده اما در هرحال تغییر نکردن داور بحرینی بازی با الشباب قطعاً برای این تیم ایرانی مشکل ساز خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها