کد خبر: ۲۰۹۷۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۶     ۳۱ شهريور ۱۳۹۰
در شرايطي كه موضوع مفاسد از پرده برون افتاده جريان انحرافي به بحث روز افكار عمومي تبديل شده است و تاريخ مصرف سران فتنه نيز به پايان رسيده است، اين اقدام اين سايت بسيار قابل تامل بوده و مي طلبد ...

 سايت رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ،در اقدامي قابل تامل در قالب انتشار مقدمه آيت الله هاشمي بر كتاب خاطرات سال 64 خود، بطور تلويحي به حمايت از يكي از سران فتنه پرداخت.

به گزارش سرویس سیاسی صراط نيوز، اين سايت با انتخاب تيتر "نظر امام به موسوي هرگز عوض نشد" براي اين مطلب ، به نقل از رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام آورده است: شخصیت‌های متعددی از جناح راست با ملاقات یا پیام از امام درخواست تغییر نخست وزیر را داشتند حتی شورای نگهبان پیشنهادی برای تفسیر قانون اساسی ارائه کرد اما همه این تلاش‌ها هیچگونه تغییری در نظر مساعد امام به میرحسین ایجاد نکرد.

گفتني است در شرايطي كه موضوع مفاسد از پرده برون افتاده جريان انحرافي به بحث روز افكار عمومي تبديل شده است و تاريخ مصرف سران فتنه نيز به پايان رسيده است، اين اقدام اين سايت بسيار قابل تامل بوده و مي طلبد رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام نظارت بيشتري بر سايت منسوب به خود داشته باشد.

گفتنی است اخیرا مهلت یک ماهه استمهال فائزه هاشمی به پایان رسیده و وی در آستانه محاکمه قرار دارد .

http://up2.iranblog.com/images/w064lefsz6v0xp6cglay.jpg

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۰
۵
۱
هاشمی همیشه نسبت به نوکرانش قدرشناس بوده و این را چه از راه مادی ویا معنوی همیشه ثابت کرده است.آخرش یکی باید این داماد لرستان!!!! را از این وضع بیرون بیاورد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۰
۲
۰
وقیح!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۰
۲
۱
البته رفسنجانی از اختلاس اخیر خیلی می خواهد یک تهمتی برای احمدی نژاد و هنوز ثابت نشده ه
شما هم خیال نکنید فتنه گران تمام شدند تکرار باز خوانی فتنه 88 توسط آقا و فعال شدن خاتمی مزدور بنیاد سوروس و سخانا لاریجانی برای بازگرداندن آنها و... را دست کم نگیرید علی آقا لاریجانی گفت ممکنه برخی اصول گرایان رد صلاحیت شوند و با اصلاح طلبان نیز قانونی و به دور از قبیله گرایی برخورد می شود.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
نظر امام عوض شده بود؟
پاسخ
محمد جوادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
چون هاشمی در انتصاب موسوی و حمایت از .... ایشان متهم و بلکه مقصر اصلی است ایشان نمی تواند اظهار نظر نماید که نظر امام عوض شده بود یا خیر ! ضمن اینکه ملاک حال امروز افراد است که افرادی مانند هاشمی لاریجانی موسوی رضایی و سایر اقمار و وابستگان آنان که در خانه تیمی مجمع تشخیص در حال توطئه هستند رسما توسط مردم مردود شدند و انشاء الله بزودی شاهدافشاگری بیشتری خواهیم بود !
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها